The Diarygame Better Life - Arkadaşla Güzel Bir Gün

Sabah erkenden kalkıp en yakın kahvaltı mekanına kahvaltı için gittim. Önce bir bardak çay söyledim onu içerken patates kızartmasının gelmesini bekledim. Patates kızartması geldikten sonra yanındaki sosu ona ek diğer dört sosla birlikte patates kızartmasını yedim. Oldukça lezzetli bir kahvaltı olmuştu.kahvaltıdan sonra bilgisayırmdan yapmam gerken birkaç işi yaptım.

2c4cc1f3-3f18-4e46-8170-b5ae537c64ce.jpg

Kahvaltının arkasından söylediğim beyaz çikolatalı kahve ve onun yanında gelen kurabiyeyi nasıl bitirdiğimi anlamadın yedim. Oldukça lezzetli olan kurabiyeleri yemiştim. Onunla birlikte kahveyi içmiştim. Bir taraftan epostalarımı kontrol ettim bir taraftan restoranın hemen penceresinden görünüen manzarayı izledim. Güzel bir deniz manzarası vardı izlerken mutlu oldum.

92d83a06-053f-4e8c-ba27-62e597d3a18f.jpg

Ardından bir çay söyledim sonra arkadaşlarımın gelmesini bekliyordum çayların yanında sunulan çiçek ve küçük kurabiyeyi de atışırdım. Kahvaltıdan sonra fark etmeden uzun zaman geçtiğini gördüm ve yediklerimi çoktan eritmiştim. Çayın yanında gelen kurabiye tarçınlı idi. E posta kontrolünü bitirmiş arkadaşımın gelmesini beklemeye başlamıştım.

04959197-2d1b-4624-91b3-895f533cf7f9.jpg

Arkadaşımın gelmesi ile birlikte hemen restoranın ünlü menü parçalarından biri olan çikolota soslu dondurmadan söyledik bol bol çikolata sosu ekledikten sonra keyifli bir şekilde dondurmamızı yedik. Arkadaşımda bende çok beyeğmiştik. Aradından akşam için eve götürmek üzere yaz pasta çeşitlerinden bir tarnesini almaya karar verdik. Restorandan çıkıp arkadaşımın evinde akşam çayı içmeye karar vermiştik.

a2bb14d9-f095-4be9-b295-1ac1f5973fe7.jpg

Meyveli ve çikolatalı pasta arasında kaldığımız için ikisini de almaya karar verdik. Bir sürü yeni lezzet ve keyifli bir gün tamamlanmıştı.

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit Türkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. arkadaşlarınızı davet ediniz. Kayıt ettiğiniz kullanıcıların aktif olmasını sağlayınız. kaliteli gönderilerinizi artırın.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55