Hastaneye Gidiyorum Dua Edin 🙏

Selam Steemit Ailem. Uzun bir süredir miğde ağrısı çekiyorum. Özellikle limon çok fazla dokunuyor. Bazı yiyecekler aşırı dokunuyor. Geçen gün yine şiddetli miğre ağrısından hastaneye kaldırıldım. Serum taktılar.

Screenshot_2021-08-24-12-22-08-739.jpg

Endeskopi için gün vermişlerdi. Şimdi endeskopi olmaya gidiyorum. İnternetten araştırdım miğdeye ucunda kamera olan hortum sokuyorlar. Miğdede ne var ne yok görüyorlar. Aşırı korkuyorum. Düşünsenize miğdeme kadar hortum girecek 😕

Bana dua edin. İnşallah kötü birşey yoktur.

Sort:  

Geçmiş olsun

 3 years ago 

Cok gecmis olsun rabbim sifa nasip eylesin

Allah yardimciniz olsun.gecmis olsun

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

merhaba steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin. Kaliteli seçilmek için belirli kuralları takip edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63422.01
ETH 2688.96
USDT 1.00
SBD 2.58