Sanırım doğru başlık günaydın olur😅

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkes işe başlamak için son saatlerini uyuyarak geçirirken ben işten yeni geldim ve uyuyacağım o yüzden kendime göre değil sizlere göre başlayayım günaydın (bana iyi geceler😁)

Ramazan ayının son haftasına girerken işler gayet güzel gidiyor maşallah. Çanakkale'ye yerlerdeki 3 aydan fazla oldu, işimizi kurduk ve sanırım artık rayına oturdu demek doğru olur. zaman hızlı geçiyor piyasada kendimize yer edindik Çanakkale şartlarında güzel iş yapıyoruz, günlük ortalama 75-80 ekmek satışı yapıyoruz ve kısa sürede daha fazla olacak gibi görünüyor. Dükkandaki tüm işi abimle beraber iki kişi yaptığımız için biraz yorucu oluyor elbette ama verdiğimiz emeğin karşılığını alıyoruz.

Tabi arada yolunda gitmeyen şeylerde oluyor. Bugün dükkanın kepenginde oluşan bir arıza nedeniyle erken kalkıp dükkana gitmek zorunda kaldık o yüzden bugün biraz yorgunum ama neyse ki halloldu. Herşeyin pahalı olduğu bu günlerde böyle hesapta olmayan giderler can sıksa da işlerin yolunda gitmesi bizi biraz rahatlatıyor.

İşlerin dışında bir de özel hayatım var tabi. Düğün zamanı hızla yaklaşıyor bir taraftan da onun hazırlıkları var ben işlerden dolayı çok ilgilenemiyorum yük daha çok eşimde ama sürekli fikir alışverişi yapıyoruz. Düğün davetiyelerini ayarladık en son şimdi burada paylaşmak doğru gelmiyor o yüzden onu yakın zaman da paylaşırım.

Çok şık paylaşım yapamıyorum maalesef çünkü gerçekten yoğun geçiyor günler ve neredeyse kendime hiç vakit ayıramıyorum. Çanakkale'de yaşamaktan her geçen gün daha fazla keyif alıyorum, İstanbul kadar çok imkan olmasa da insanı yoran bir şehir değil. Her sabah sahilden yürüyerek işe gitmekte çok keyif verici oluyor ve hiç sıkılacağımı zannetmiyorum. Her yere yürüyerek gidebiliyorum Çanakkale'de o da bence çok avantajlı bir durum.

IMG_20220414_133622.jpg

IMG_20220324_104859.jpg

IMG_20220401_011047.jpg

Bayramda yaklaşıyor eğer paylaşım yapamazsam şimdiden herkesin bayramını kutlayayım. Aydın'da olacağım bayramda eşimin ve ailesinin yanına gideceğim hem ufak bir tatil olacak hem de evli olarak birlikte ilk bayramımız olacak.

Şimdilik benden bu kadar artık uyumam gerek herkese hayırlı ramazanlar sağlıcakla kalın ☺️

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70153.57
ETH 3783.62
USDT 1.00
SBD 3.72