Kış ayları

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20201125_135348.jpg

Ben tam bir yaz insanıyım, kış aylarını sevmem ama çocukluğumdan beri soba çıtırtısı huzur veren şeylerden biriydi. Soğuk kış günlerinde sıcacık soba sanırım herkesin hoşuna gider 😁 çocukken dışarıda kar yağardı ve biz elimizi ayağımızı hissetmemeye başlayana kadar eve gitmezdik, eve girip annemden dayak yememişsem sobanın yanında ellerimi ve ayaklarımı ısıtmaya çalışırdım. Tabi ki ısınmaya başlayınca gelen acı dışarıya bir daha çıkmaya tövbe ettirirdi😅 ısınınca annemden gizli yine kaçardım.😁 Şimdi herkeste doğalgaz var tabi hak veriyorum ben de evde sobayla uğraşmam ama iş yerinde soba yakıp bu hasreti biraz gönderiyorum.😁 Fotoğraftaki sobayı da kendim yaptım ve güzel ısıtıyor. 😁

Çocukken kış güzeldi önünde ekmeğin ve yanan bir soba varsa dert tasa kalmıyordu. Büyüdükçe yeni sorunlar ve zaman ayıracak çok fazla şey çıktığı için kış aylarının sadece çilesi kaldı. Yollar kapanır, otobüsler gelmez, araçlar yoldan geçerken su sıçratır, altyapı yetersizliğinden kaynaklı heryer göl gibi olur ayakların ıslanır, doğalgaz faturası gelir, herkes hasta olur vs. vs

IMG-20210129-WA0005.jpeg

IMG-20210214-WA0000.jpg
Her anı ayrı bir çile olan bu ayların güzel yanlarını düşünüyorum ama bulamıyorum. Belki sıcak şarabını alıp, sevdiğin insanla sıcacık evde cam kenarına oturup dışarıyı seyretmek güzel olabilir ama yine de yaz ayları daha güzel 🙄 kum, deniz, havuz, dışarda rahatça sıcak sıcak gezmek, açık alanda oturmak, tişört-şort giyip gezmek, gözünde güneş gözlüğü, elinde su şişesi. Yaz ayları gerçekten güzel, bunlar için ödediğin bedel ise birazcık terlemek.😅

Gönül ister ki hep sıcak olsun, ama maalesef yaşadığımız toprakların iklimi gereki çamura da batmamiz gerekiyor, ayağımızın ıslanması da gerekiyor, yoldan hızla geçen araçların bizi ıslatması sonucu sinir krizi de geçirmemiz gerekiyor, saatlerce otobüs bekleyip dolu olduğu için binememiz de gerekiyor, bari taksiye bineyim diyip taksi değişim saatine denk gelmemiz zaten Allah'ın emri. Çamuruyla, batağıyla bir kış mevsimine daha girdik, inşallah tez zamanda biter de o güzelim ilkbahar ve yaz aylarına kavuşuruz. Sağlıcakla kalın, hasta olmayın.🙋🙋

Sort:  

az kaldı kurarız sobayı 😂

 3 years ago 

Kuralım kuralım soba candır 😁

 3 years ago 

Ooo ooo ne şikayet etmişsin be kral ,sana acil sıcak şarap lazım 😅❤️

 3 years ago 

Ah ah sıcak şarapta olmasa çekilmez zaten kış 😂❤️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61964.40
ETH 2998.63
USDT 1.00
SBD 2.47