İyi bayramlar

in Steemit Türkiye2 years ago

Ramazan ayının sonuna geldik ve artık bayram. Kavurucu yaz sıcaklarında tuttuğumuz oruclardan sonra artık ramazan ayı daha kolay geçiyor tabi geçim sıkıntısı herkes için bambaşka boyutlarda o konuyu ayrı tutmak lazım. Bayram çocukluk zamanlarından beri ayrı bir neşe aile fertleri bir araya gelir, akrabalarla görüşülür, küsler barışır.

Bu bayram Aydın'a eşimin ailesinin yanına gitmeye karar verdim ben de. Eşim bir süredir orada zaten düğüne kadar orada kalacak ben de son zamanlardır aralıksız çalışmanın verdiği yorgunluğu atmak ve mini bir tatil yapmak için bayramı fırsat bildim. Şu anda yoldayım yaklaşık 6 saat sonra eşimin yanında olacağım.

IMG-20220502-WA0003.jpeg

Otobüs yolculuklarını pek sevmem her zaman kendi kullandığım araçla seyahat etmek ilk tercihim ama tek kişi uzun yola çıkmak için araç çok masraflı oluyor maalesef o yüzden otobüs yolculuğu yapmak zorunda kaldım ama çok kötü de sayılmaz😅

İki gün önce İstanbul'dan kardeşlerim ve yeğenim gelmişti onlarla da vakit buldukça biraz zaman geçirme fırsatım oldu. Yeğenim de her geçen gün biraz daha büyüyor ufak ufak konuşmaya da başladı.

IMG_20220430_125318.jpg
Ramazan ayının son günleri biraz durağan geçti. Hem öğrencilerin evlerine gitmeleri hem de insanların Bayram telaşı biraz etkiledi işleri ama çok şükür ramazan ayı bereketli geçti. Bayramdan sonra da çok hareketli olacak gibi görünüyor. Kısa sürede Çanakkale'de hattı sayılır bir müşteri kitlesi edindik ve güzel geri dönüşler aldık. Herkes rızkını yer elbette Allah kimsenin işini bozmasın ama genel kitlenin aksine müşteriye değer vermemiz de bunda etkili oldu elbette.

Uzun yol otobüs seferlerinde hiç uyuyamam, bu sefer yorgunlukla belki uyurum diye ümit etmiştim ama nafile, gram uyku yok yarın bayram ziyaretleri falan olacak umarım ki çok yorulmam😅

Şimdilik benden bu kadar herkesin bayramını kutlar, küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden öperim. Huzurlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle, sağlıcakla kalın.🙋

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Size de iyi bayramlar hocam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56182.86
ETH 2369.32
USDT 1.00
SBD 2.30