Evlendim

in Steemit Türkiye2 years ago

Selam dostlar iyisinizdir inşallah. Ben yaklaşık olarak yirmi sekiz saat önce resmen evlendim. Karmaşık duygular içindeyim ama en ağır başkanı mutluluk. Hayatıma anlam katan güzel insanla yaklaşık bir buçuk sene önce ilişkiye başladık ve dün akşam altıda resmi olarak evlendik. Anlatmak çok zor hislerimi ama paylaşmak istedim.
IMG_20220326_181128.jpg

IMG-20220326-WA0021.jpg

IMG-20220326-WA0034.jpg

IMG_20220326_181132.jpg

Düğünü 23 temmuzda yapacağız o zamana kadar yine hasret devam edecek ama büyük bir adım attık neticede. Bekarlık bitti kardeşlerim arkadaşlarım yanımdaydı güzel zaman geçirdik eğlendik ailelerimizle beraberdik. Hayatım tamamen değişti artık ama hayalini kuramayacağım kadar mutluyum.

İşlere de değinelim biraz. Yaklaşık iki ay önce girdiğimiz işte hala oturma sürecindeyiz ama güzel gidiyor. Bugün yemeksepetinde 500. Siparişi verdik. Hızlı başladık inşallah daha iyi olacak. Tabi su pahalılığa da bir çare bulunsa fiyatlar biraz düşse biz de daha rahat iş yapacağız. Hergun birşeylere zam geliyor. Kolası, eti, domatesi, patatesi, marulu ambalajı derken hergün daha fazla maliyet oluyor, Allah'a şükür işi döndürebiliyoruz ama kazanmanın en temel yolu maliyet azaltmak ama şimdiki şartlarda pek mümkün olmuyor. Belki biraz esnaf ağlaması gibi oluyor ama emin olun ki dışarıda satılan yemekler düşündüğünüz gibi pahalı değil çok fazla sürüm olmazsa bir işletmeci büyük paralar kazanamıyor insanlar. Toplumumuz her zaman yanlış kişileri sorguluyor vergiler maliyetler o kadar yüksek ki insanlar zar zor döndürüyor işlerini.

Bugünlük bu kadar paylaşım yeter sanırım kendinize iyi bakın.🙋

Sort:  

Hayırlı olsun. Bir ömür mutluluklar dilerim 🙏😊

 2 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

Mutlu huzurlu bir yaşam diliyorum sizlere :) çok çok mutlu olun inşşalah :)

 2 years ago 

Amin çok teşekkür ederim 🙏

Hayırlı uğurlu olsun Şahinim.Mutluluklar dilerim.

 2 years ago 

Teşekkür ederim yalçın abi, amin.

 2 years ago 

Hayırlı olsun :) Allah bir yastıkta kocatsın🙏🏻

 2 years ago 

Amin, teşekkürler ☺️

 2 years ago 

Mutlu ve mesut olun inşallah.

 2 years ago 

Teşekkür ederim.

 2 years ago 

Tebrikler...

 2 years ago 

Teşekkürler

Bir ömür mutluluklar diliyorum. 🙏

 2 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76