Günaydın

in Steemit Türkiye2 years ago

1646814801391894389297839169363.jpg
Günaydın steemit Türkiye bugün sizlerle ise giderken yanında gectigim Truva atıni paylaşmak istedim. Çanakkale'de yaşama iyice alıştım ve nikah için hazırlıklarım sürüyor. Evlilik sağlık raporu için dün test vermiştim bugün çıktı sonuçlar sağlık açısından zaten emindim ama bir engel yokmuş. Hayırlısıyla en kısa sürede tarih alacağız 😁

Sort:  
 2 years ago 

👍🏽

Çanakkale'ye alışmak mı. Çanakkale'ye aşık olacaksınız. Tartışmasız ülkenin en güzel şehri. Yaşadıkça bir başka bağlanıyor insan o şehre. Çok şanslısınız

Eşimle birlikte üniversiteyi Çanakkale'de okuduk. Şehri zaten çok severdik. Bambaşka bizim için yeri. Hayalimiz bir gün Çanakkale'ye dönebilmek.
Çanakkale'de geçen her gününüzün kıymetini bilin.
Şakir de de benim için denize karşı bir çay için. 🙋‍♀️🤗

Geçtiğimiz yaz bir kaç saatliğine gidebilmiştik. Tadı damağımda kaldı. İnşallah bu yaz daha uzun süre kalabilirim.

 2 years ago 

Gerçekten Çanakkale bambaşka. Zaten bir kere gören buraya yerleşme in hayalini kuruyor sürekli gelirseniz bizim dükkana da beklerim sizi ve ailenizi☺️

İnşallah geliriz. Yazın gelirsek de dükkana geleceğim inşallah ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70153.57
ETH 3783.62
USDT 1.00
SBD 3.72