Selamlar

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese selamlar, önceden steemit Türkiye de en fazla paylaşım yapan kişilerden biriydim ama artık eskisi kadar paylaşım yapamıyorum. Çanakkale'de kendi burger dükkanımızı açtığımızda beri yoğun oluyorum, öğle 12.00 den gece 02.00 ye kadar çalışıyorum hazırlığı siparişleri falan derken fazla zaman kalmıyor kalan zamanda da uyuyorum 😅 çok şükür işler her geçen gün daha iyiye gidiyor yemek sepeti ve getir üzerinden aldığımız siparişlere güzel dönüşler alıyoruz ve puanlarımız da gayet iyi.

16455537110833128958380347118803.jpg
Akşam saatlerinde dükkanın önünden bir görsel paylaşayım. Bugün yağmurluydu Çanakkale ama çok soğuk yapmadı neyse ki. Çanakkale güzel bir şehir evlilik için gün sayarken buraya yerleşme kararımdan dolayı memnunum.

Evlilik demişken nikah ve düğün tarihlerini de netleştirdik. Yoğun olmama rağmen bu önemli konuyu eş geçemedim Mart'ın sonunda nikah 23 temmuzda da düğün yapacağız. Bunun heyecanı sardı bir taraftan da. Son zamanlarda aldığım radikal kararlar hem heyecanlandırıyor hem de biraz geriyor ama herşey iyi gidiyor ve daha iyiye gidecek.

IMG_20220212_123222_866.webp
En çok nişanlımdan uzak kalmak zor geliyor ama o fırsat buldukça yanima geliyor bu bir nebze olsun rahatlatıyor. Temmuza kadar dişimizi sıkıp birlikte bir ömür yaşayacağız. Ben bu postu atarken bile zorlanıyorum bu arada arada gelen siparişler oluyor bırakıp ona bakıyorum sonra tekrar yazmaya çalışıyorum ama halimden de şikayetçi değilim. Çalışmayı seven biriyimdir o yüzden fazla çalışmak zor gelmiyor. Şimdi bu postu yazıp hazırlık yapmaya gideceğim hamburger köftesi yoğurup şekil vereceğiz boşluk buldukça onları yapmaya çalışıyoruz yoksa hiç eve gidecek zaman kalmayacak😂

Şimdilik benden bu kadar inşallah fırsat buldukça yazacağım, grubumuzun ızgaracısından saygı ve sevgilerle kendinize iyi bakın.

Sort:  

Kolay gelsin.. İnşallah yoğun çalışmalar ömrünüzde karşılığını verir.

 3 years ago 

Amin, teşekkür ederim.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56542.34
ETH 2391.51
USDT 1.00
SBD 2.30