Selamlar

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhabalar arkadaşlar yine uzun bir aradan sonra ben işlerden pek vakit ayıramıyorum maalesef. Hazırlığı siparişleri eksikleri tedarik etmesi falan derken öğle 12.00 den gece 02.00 ye kadar oldukça bitkin düşüyorum. İşler fena değil çok şükür ama bir süre daha yoğun tempoda yorgun düşmeye devam edeceğiz. Gece çalışmayı seviyorum hem sipariş daha fazla oluyor hem de gece daha huzurlu ama havaların soğuk olması can sıkıcı. Genel olarak yaz aylarını daha çok seven bir insan olduğum için kış ayları benim için oldukça can sıkıcı.

İş yerinde geçiyor bütün zamanım sosyal hayatım sıfır şuanda ama işler oturana kadar böyle olacağını biliyordum zaten tabi ki bu yorgunluğa engel olmuyor. Bir taraftan da evlilik hazırlıkları var temmuzda düğün olacak kafam çok dolu. Herşeye rağmen Çanakkale güzel bir şehir, nişanlım var hayatımda, geleceğe dair umudum var. Güzel olacak herşey, İstanbul'dan kurtuldum.

Screenshot_2022-03-03-17-22-04-938_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-03-03-17-24-53-763_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-03-03-17-25-09-532_com.android.chrome.jpg

Son zamanlarda fazla post yazamadım. O yüzden fazla power up yapamıyorum ama birikenleri yaptım biraz daha olsa da güçlendim😅 tabi kaliteli seçimlerinde gelen ödül de çok fazla düştü onun da etkisi var güçlenmenin zorlaşması da ama ufak ufak ilerlemeye devam ediyoruz bakalım inşallah kısa zaman da daha fazla post girerek daha çok power up yapacağım kısmet diyelim ☺️

İnşallah 20-25 gün içinde nikah fotoğraflarımı içeren bir post hazırlayacağım biraz heyecanlıyım inşallah herşey güzel olacak şimdilik sağlıcakla kalın en kısa sürede görüşmek üzere 🙋

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71148.50
ETH 3780.07
USDT 1.00
SBD 3.78