Yeni Evimiz ve Oyuncu Masam

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye

Yeni evimize on beş gün önce taşındık. Hepimiz .ok yorulduk ama en çok annem yoruldu. Okuldaki arkadaşlarımdan ve öğretmenlerimden ayrıldığım için çok üzüldüm. Evi tutmadan önce annem ve babam benim için okulları araştırdılar. Yeni okulum çok güzel ve fen laboratuarı var. Yeni arkadaşlarım sınıfın kapısında beni karşıladılar ve ben çok mutlu oldum. Aynı sitede sınıftan arkadaşım var. İyi anlaşıyoruz. Zamanla okula, öğretmenlere ve arkadaşlarıma alışacağım.

Odam önceki evimizden daha büyük. Bu beni çok mutlu etti. Diğer evimizden yataktan kalıp bir adım atınca odanın kapısına geliyordu :)) O kadar küçüktü yani. Şimdi daha büyük olması iyi oldu. Abime ve bana masa ve gardırop aldık. Öncekş evimizde gömme dolap ve çalışma masası vardı. Yeni eşyalar almamız gerekti. Abim ve ben oyuncu masası aldık. İkimizde bilgisayarda oyun oynamayı çok seviyoruz. Masamın resimlerini sizinle paylaşmak istiyorum.

IMG_20211223_160933.jpg

Abim ve ben siyah gardırop alınca masaları da siyah renk aldık. En çokta masada bardak koyma yerini çok sevdim. Kulaklık asmak için de yeri var ama babam daha onu yapamadı. Zaten kulaklığımda bozuldu. Oyüzden yapılması için acele etmiyorum.

IMG_20211223_160921.jpg

Her çocuğun istekleri gerçek olsun. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Çok kaliteli ve şık duruyor.

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum

 3 years ago 

Hayırlı olsun 😊

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51