Yeni Animasyon Kanalım

in Steemit Türkiye2 years ago

Öncelikle merhaba.Yeni bir animasyon kanalı açtım.Orada anılarımla ilgili animasyonla paylaşacağım.Kanala abone olursanız çok sevinirim.Bugün size animasyon işlerine giriş hikayemi anlatacağım.

Ben animasyonları çok seven (youtube'de olanları) ve izleyen birisiyim.Küçükken de meraklıydım ama yapma imkanım yoktu malesef.Bir kaç yıl önce çizim tableti aldım.Bilgisayara bağlayıp dokunmatik bir ekran gibi kullanabiliyoruz.Yanında kalemide var.Bende böylece animasyon yapmaya başladım.Elimden geldikçe kendimi geliştirip animasyonlar yapacağım.Yakın zamanda "Animasyon Günlükleri" isimli bir seri yapacağım ve post olarak atacağım.Son olarak kanalıma abone olursanız sevinirim.Aşağından kanalın linkini bulabilirsiniz.

Kanalın linki:https://www.youtube.com/channel/UCC7S7g3OJsMLerYHVgAxfsw

Sort:  

Kanalın hayırlı olsun emirhan. BEnde çok istiyorum animasyon öğrenmeyi. İLk fırsatta ekipman alıp bende başlayacağım varmı önerin bu konu :) videoları takip edeceğim.

 2 years ago 

Teşekkür ederim.Animasyon için Veikk markasının VK640 modelini kullanıyorum .Bilgisayara bağlanılabiliyor ama ekransız yani ekrana bakarak yapmak gerekiyor.Ben 240 TL gibi bir fiyata aldım.Eğer durumunuz varsa ekranlıda alabilirsiniz ama ekranlılar 5000 TL gibi bir fiyata sahip.Animasyon öğrenmek için Yunus Emre Gündüz 3 isimli bir kanal var oradan öğrenebilirsiniz.Kullandığım programda Adobe Animate CC 2019.Sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.

Çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, sanırım bilgisayarım Adobe animete programını kaldırmaz, öncelikle pc yi değiştirmem lazım. Eğer başlarsam muhakak haber ederim sanada 🙏

 2 years ago 

👍🏽

 2 years ago 

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64506.46
ETH 3417.81
USDT 1.00
SBD 2.50