Taşınıyoruz

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhabalar. Okullar açıldığı için çok fazla post paylaşamıyorum. Ama yine de elimden geldiği kadar aktif olmaya çalışıyorum.

Biz yeni evimize taşınıyoruz ve bugün bundan biraz bahsetmek istedim. Taşınma işi gerçekten çok zor. Hele ki anneler için çok daha zor olduğunu gördüm. Yeni evimiz nasıl olacak bunu şuan kestiremiyorum. Şuan size atacağım fotoğraflardan sonra ne demek istediğimi daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum.

Eşyalarımız eski evimizde bugün geldi ve şuan evin her tarafı kolilerle dolu.
Sanırım kısa bir süre de yerleştirme işleri bitmeyecek.

Bu akşam erken yatmalıyım da yarın okul var. Ama yatma saatine kadar elimden geldiği kadar anneme yardımcı olacağım.

IMG-20211219-WA0001.jpg

Eski evimizi evimizin çevresini seviyordum. Ama yeni evimize de ısınacağıma inanıyorum. İnsanlarla kolay iletişim kurabilen bir çocuğum. Yani annem öyle olduğumu söylüyor. Hem insanın hayatında yeniliklerin olması güzel bir şey.

Abim ben babam ve annem bir süredir eşyalarımızı toparlıyorduk. Tabiki en büyük işi annem yaptı. Bizlerde ona yardımcı olduk.

Bir de bu süre içerisinde benim hastaneye gitmem gerekti. Annem ne kadar çok işi olsada asla sağlıkla ilgili konuları ihmal etmez.

Ramotoloji bölümüne gittik. Aslında hastaneye gitmeyi sevmiyorum ama tabiki gitmem gerekiyordu.

Hastane çok kalabalık değildi. Sanırım şanslı günümüzdeydik. Zaten evde de yapmamız gereken bir sürü işimiz vardı. Böyle olmasına çok sevindim.
Doktor muayenesi güzel geçti. Aslında sevmeyecek ya da korkulacak bir yer değil ama bunu büyüdükçe öğreneceğim sanırım.
IMG-20211219-WA0005.jpg

Şimdilik postumda anlatacaklarım bu kadar. Evimize yerleştikten sonra yaptığım lezzetli tarifleri sizlerle paylaşmaya devam ederim.

Hoşçakalın

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Geçmiş olsun Emirhancım🙏🏻

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64623.67
ETH 3421.73
USDT 1.00
SBD 2.51