Sup Gameboy İncelemesi

in Steemit Türkiye2 years ago

Sup Gameboy İncelemesi:

Öncelikle merhabalar.Bugün Sup Gameboy'u inceleyeceğim.Bu alet el Atari'si gibi.İçinde 400'e yakın oyun var.Ben 110 TL gibi bir fiyata aldım dışarıda kullanmayı düşünüyorum.Ben yanında kol hediyeli aldım,böylece 2 kişi oynanabiliyor.

Paket içinden çıkan ürünler:
1 tane Sup Gameboy
1 tane Şarj kabosu
1 tane televizyona bağlama kablosu (HDMİ değil ve kablo çok kısa.)
1 tane oyun kolu

IMG_20220228_215824.jpg

Gameboy'un içinde Mario'dan Bomber Man'e kadar bir sürü oyun var.Kullanması çok eğlenceli.İki kişi oynarken ben çok eğlendim eminim sizde eğlenirsiniz.Bazı kişiler için oyunlar nostaljik.Gameboy'un tanıtımına geçelim.

IMG_20220228_215833.jpg

Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi yön tuşları,START ve SELECT tuşları,Reset tuşu ve etkileşim tuşları var.Üst tarafta şarj girişi,televizyon için kablo girişi ve açma kapama tuşu var.Sol tarafta ses ayarı için bir tekerlek var.Bence fiyatını hakediyor.Şimdi televizyon kablosunu göstereceğim.

IMG_20220228_215848.jpg

Yukarıda gördüğünüz gibi sarı,kırmızı ve siyah uçlar var.Siyah olanı Gameboy'a sarı olanı televizyondaki kısma kırmızı olanı da kırmızı olana takıyoruz.Ben bağlayamadım ama internette videolar var oradan bakabilirsiniz.

Kumandanın tuşları Gameboy ile aynı o yüzden çok detaya girmeceğim ama kumandanın tuşları çakma kumandalar gibi hissettiriyor ama oynarken bir sorun teşkil etmiyor.Aşağıdan kumandanın resmine bakabilirsiniz.

IMG_20220228_215844.jpg

Bugün size Sup Gameboy'u tanıttım.Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  
 2 years ago 

Güzel post👍🏽

 2 years ago 

Teşekkürler.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Çok güzel nostaljik bir aletmiş 🤣 ama 2 kişi oynarken 2. Kişi hangi ekrana bakarak oynuyor. 🤔

 2 years ago 

Ekran 2 kişiye yetiyor.Televizyon kaplosu kısa ama uzatma kablosu gibi bir şey varsa televizyona bağlanabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51