Okullar Açıldı

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye

Bu sene ortaokula başladım. Yeni bir okula gidiyorum. Eski okulumdan gelen arkadaşlarım var. Bu beni çok mutlu ediyor. Teneffüslerde bir araya gelip sohbet ediyoruz ,oyun oynuyoruz.

İlk hafta okul kantini kapalı olduğu için içecek evden götürdüm. Sabahları okul için annem yiyecek hazırlıyor. İkinci gün burnum akmaya başlayınca annem okula göndermedi. Ertesi günde rapor aldı. Doktor nezle olduğumu söyledi. Ben okula gidemediğim için üzüldüm. Okula gitmediğim için okulda yapılanları annem arkadaşımın annesinden aldı. Ödevlerimi de okulda yazılanları da yaptım. Buda çok sıkıcı oldu.Her şey okuldayken daha güzel.

Okullar açıldı ve ben çok mutluyum. Online dersler beni çok sıkıyordu. Okula gidince arkadaşlarım ile teneffüste oynayabiliyorum. Öğretmenler arada konuşmamıza izin veriyor . Devamlı ders dinleyince çok sıkılıyordum.

Bu hafta okula tekrar gittim. Kaynak kitaplar alınacakmış. Dört tane kaynak kitap aldık. Birini hiç bir yerde bulamadık. Pazartesi gelecekmiş. Bir tane de okuma kitabı aldık. İki tane daha alınacak ama onlarda kırtasiyelerde yok:)))

Şimdi size kitapları göstermek istiyorum.

IMG_20210916_205544.jpg
Matematik kaynak kitabı.Bir tane daha matematik kitabı alınacak.

IMG_20210916_205508.jpg

Türkçe kaynak kitabı.

IMG_20210916_205558.jpg

Fen kaynak kitabı. Ben korkmam tam bana göre.

IMG_20210916_205525.jpg

Okuma etkinliği için kitap.

İki okuma kitabı daha alınacak. Bu kaynak kitapları beni mutlu etmedi. Çok fazla ders çalışmam gerekecek. Geçen sene online olunca daha kolay olmuştu ama sıkıcıydı. Bu sene daha çok ders çalışmam gerekecek. Bilgisayarda çok az oyun oynamaya zamanım olacak. Annem belli saatler arasında bilgisayara bakmama izin verdi. Hafta sonları biraz daha fazla bilgisayara bakacağım. Yine de arkadaşlarım ile bir arada olduğum için çok mutluyum. Evden dışarı çıkmayı çok özlemişim. Öğretmenlerimin yüzünü maske taktıkları için bilmiyorum. Maskesiz de görmek istiyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Sort:  
 3 years ago 

yeni öğretim yılın hayırlı olsun Emirhancım 😊 Allah zihin açıklığı versin inşallah🙏 başarılar dilerim 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51