Lego Super Heroes 2

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba

Oyun oynamayı çok seven biri olarak bugün size Lego Super Heroes oyununu tanıtmak istiyorum.

unknown.png
(Bilgisayarımdan ekran görüntüsü)

İlk oyununu severek bitirdiğim oyun olan Lego Super Heroes'in 2.oyununuda çok beğendim.İlk kısımda Galaksi'nin Koruyucuları olarak başlayıp sonra bir sürü süper kahramana sahip oluyoruz.

unknown (1).png

(Bilgisayarımdan ekran görüntüsü)

Oyunda çok sayıda karakter kullanılmış. 191 tane karakter var. Bu kadar karakter olacağını düşünmemiştim. Her karakteri kullanabilmek için oyunda belli seviyelere gelmek gerekiyor. Marvel'in film, çizgi film ve oyunlarında karakterlerini bu oyunda görebiliyorsunuz. Bu da oyunu daha heyecanlı ve oynama isteğimi artırıyor.

Boss dövüşleri daha eğlenceli oluyor. En çok bu bölümleri oynamak beni heyecanlandırıyor. Özellikle iki kişi oynanınca daha keyifli oynanıyor.

Her karaktere özel bulmacalar var. Bazen bulmacalar bana çok zor geliyor. Bulmacayı çözemediğim zaman başka karakter ile oynamaya devam ediyorum.

Oyunun hikayesinı de anlatayım. Nova'ya saldıran Korg the Conquerer ile oyun başlıyor.Gezegenleri bir araya getirmek için dünyadan kristalleri çalarak bir araya getiriyor. Bu kristalleri birleştirerek kahramanları uzay ve zamanın dışında hapsediyor.Kong, Marvel'deki evrenlerin çoğunu bir araya getiriyor ve bu dünyaya hükmediyor. Kahramanlar ise dünyayı kurtarmak için savaşıyor.

unknown (2).png

(Bilgisayarımdan ekran görüntüsü)

Ben severek oynuyorum. Bu şekilde oyunları seviyorsanız oynamanızı tavsiye ediyorum. Okullar açıldığı için yazın oynayabildiğim kadar oyun oynayamıyorum. Kodlama da öğrenmek istiyorum. Belki ileride kendi oyunumu yaparım.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64623.67
ETH 3421.73
USDT 1.00
SBD 2.51