Kaşarlı Patates Topları

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye

Yemek yapmayı çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bulduğum yeni bir tarifi yapmaya karar verdim. Mutfağı biraz batırıyorum ama yemek yapmayı ve yemeyi çok seviyorum.Farklı tarifleri yapıyorum ama baharatlarını kendi zevkime göre koyuyorum. Ailem de yaptığım yemekleri severek yiyiyorlar.

Zaman bulabilirsem malzeme ve tariflerini de sizlerle paylaşabilirim.

IMG_20211029_181142.jpg

Sort:  

Elinize sağlık afiyet olsun 😊

Elinize sağlık

 3 years ago 

Elinize saglik

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. Aktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Basit ve lezzetli..

 3 years ago 

Çok lezzetli :) İçindeki kaşar ile daha da lezzetli

 3 years ago 

Ellerinz3 saglik

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51