Hayalimdeki Keman

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye

Uuzn zamandır keman almak istiyorum. Covit salgınından önce annem evimize uzak olmasına rağmen bir keman öğretmeni bulup beni götürmüştü. "Kemanı eline al dokun, çıkan sesi dinle bakalım hoşuna gidecekmi "demişti. Öğretmen çok gençti ve çok pozitif bir kişiydi. Kemanı nasıl tutacağımı gösterdi. Kendisi bizim için hazırlık yapmış. Onu çaldı ve dinledi. Abimde bizimle gelmişti ama o benden daha çok kemanı görünce heyecanlandı. O da denemek istedi. Şimdi klasik ve elektro gitar çalmayı öğrendi. Ders almadan youtube daki videolar ile çalıştı ve öğrendi.

IMG_20211123_145220.jpg

Babamız müzisyen olduğu için kulağı iyiymiş. Benim de kulağım müzik kulağına uyumlu olduğu için entrüman öğrenmemiz daha kolaymış.

Geçenlerde anneme keman almak istediğimi söyledim. Annem harçlığımı biriktirip üzerine annem ve babam ekleyerek alabileceğimi söyledi. Kemanları araştırmamı istedi. Olumlu olumsuz yorumlara baktım. Videolar izledim ve sonunda almak istediğim kemanı buldum.

IMG_20211123_145634.jpg

Param biriksin diye çok heyecanlandım. Sonunda ailemin istediği kadar birikti ve üstünü tamalayarak aldım. Ne zaman gelecek diye çok heyecanlandım. Bir an önce ellerimde kemanı tutmak istiyordum. Kargo geldiğini görünce çok mutlu oldum.

Bu da akord aleti ama ben kullanmayı bilmiyorum.

IMG_20211123_145248.jpg

Youtube dan videolar buldum.Çok güzel eğitim videoları var. Şu an öğretmen tutamıyoruz. Taşınmamız gerektiği için annem o zaman öğretmen bulmamızın daha uygun olacağını söyledi. Beklemek zor geliyor ama ben çalışmaya başladım bile :))

Kemanımın olduğu bile bilmek zaten beni çok mutlu ediyor. Öğrendiğim zaman size video da çekip burada paylaşabilirim.

Her çocuğun istekleri gerçek olsun. Annem sen hayal et Allah sana istediğini verir der ve şimdiye kadar hayal ettiğim şeyler oldu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

Hayırlı olsun 😊

Hayırlı olsun 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Hayırlı olsun

Çok güzel bir şey yapmışsınız.. Hedeflerinden vazgeçmemen dileğiyle.

 3 years ago 

Hayirli olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64506.46
ETH 3417.81
USDT 1.00
SBD 2.50