Haritada Kaybolmak

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba

Okullar açıldığından beri daha çok kitap okumaya başladım. Türkçe öğretmenimiz her hafta bir kitap okumamızı istiyor. Kitapların sayfaları 200-250 sayfa arası. Bu hafta kulak enfeksiyonu olduğum için okula gidemedim. Kitapta fazla okuyamadım. Şu an okuduğum kitabın adı " Haritada Kaybolmak".

IMG_20211024_215141.jpg

Vladimir Tumanov kitabın yazarının adı. 228 saydafan oluşan kitapta 44 karakter var. Yabancı isimler ile olan kitapları çok sevmiyorum.Türkçe isimler aklımda daha kolay kalıyor.

Kitabın Konusu:

Chris ve Francis, yeni taşındıkları şehre alışmaya çalışan iki kardeştir.Bir gün yağmura yakalanınca , tuhaf nesnelerle dolu bir dükkana sığınırlar. Bir kutu şekeri gizlice mideye indirirler ve dünyaları alt üst olur. Bedenlerinde akıl almaz bir değişim başlamıştır. Bunu durdurabilmenin tek yolu, sihirli bir haritada beliren on soruya doğru cevap verebilmeleridir. Ama baş belası bir gazeteci peşlerine takılınca, cevaplara ulaşmak iyice çıkmaza girer.

Kitabı okurken dünya turuna çıkıyorsunuz. Bu roman Dünya'da ilk kez Türkiye'de yayınlanmış. Kitapta dakikaların ne kadar önemli olduğu maceralarla esrarengiz bilmeceler yer alıyor.

IMG_20211024_215149.jpg

Yabancı isimlere rağmen okurken bende çok heyecanlanıyorum ve severek okuyorum. Bazen annem ile birlikte kitap okuyoruz. Bazen kendim odamda müzik açarak kitap okuyorum. Kitap okumayı seviyorum ama Türkçe dersindeki paragraf sorularını çözmeyi sevmiyorum. O kadar uzun ki başını okurken sonuna geldiğimde başında anlatılanları unutuyorum :))

Okullar açıldığı için etkinlik yapmaya zamanım olmuyor. Bir oyun, birde kitap payşabiliyorum. Yemek yapmaya da eskisi gibi zamanım olmuyor.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

IMG_20211024_215206.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Cok gecmis olsun. Okudugun kitaplarla bizi bilgilendirmen cok guzel. Paragraf sorularinda,eminim okudugun kitaplarin faydasi olacaktir. 😊

Çok geçmiş olsun...kitap okuma alışkanlığı kazanmak çok önemli..Bu dönem sorular gerçekten çok uzun ..

 3 years ago 

Kitabin konusunda cok güzel bir surukleyicilik var. Bu arada gecmis olsun. 😇

 3 years ago 

Bende okurken çok beğendim.Teşekkür ederim.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64506.46
ETH 3417.81
USDT 1.00
SBD 2.50