Forza Horizon 4

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye

İlk izlenim:

Forza Horizon 4

20211112160558_1.jpg

Uzun bir aradan sonra bilgisayarıma yeni yüklediğim oyunumu sizlere tanıtmak istiyorum.Bugün sizlere Forza Horizon 4 hakkında ilk izlenimimi anlatacağım. Direksiyon almadan önce bu oyunu çok beğeniyordum. Direksiyon 360 derece olmadığı için oynarken zorlansam da bu oyunu aldığım için çok memnunum.

İsim: Forza Horizon 4

20211112160647_1.jpg

Fiyat:

92 TL (İndirimle 45.TL'ye aldım.)

Algıladığı direksiyonlar:

Steam versiyonu çoğu direksiyonu algılamıyor ama Steam'da kontrolcü yapılandırması olduğu için ben sorun yaşamadım.

Oynanış:

Eğlenceli.Drift atmak ya da yarış yapmak hiç olmasa araba sürmek bile çok eğlenceli.

Grafikler:

Çok güzel.Gün doğumunu izlemek çok güzel.

İzlenimim:

Ben oyunu 45 TL'ye aldım ve Snopy V5H direksiyon ile oynamaya başladım. Vites kullanma özelliği, gaz fren pedallari oynamak çok keyifli.İlk başlarda biraz zor ama ileri zamanlarda çok eğlenceli oluyor ve kolayca para kazanılabiliyor.Ben ek paket aldım.Türkiye fiyatlandırması olduğu için paketlerin çoğu 4.50 TL.Harita genişletme paketleri 30 TL.Benim aldığım ek paketlerde Porsche,Lamborghini,Ford markalarında araçlar var.

Ben eğlenerek oynuyorum her hafta (Çevrimiçi modda) mevsim değişiyor ilk başlarda nüfus kazanmanız gerekiyor .Ben şuan Kış'dayım.

20211112161732_1.jpg

Bazı modlarda mevsimler değişebiliyor ama sadece o moda özel oluyor.Oyunda tehlike işareti ismi verilmiş yerler var.O yerler uçurum oluyor ve ne kadar hızlı atlarsanız o kadar yıldız alıyorsunuz.Bazı yerlerde de hız kapanları var onlarda hızına göre yıldız veriyor.Kısaca Forza Horizon 4 eğlenceli ve severek oynadığım bir oyun.Bugün size Forza Horizon 4 hakkında ilk izlenimimi anlattım.

20211112160346_1.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.İyi günler.

Oyun içi resimler:

Not:Resimlerin hepsi benim bilgisayarımdan alınmıştır.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Oyunlarla aram fazla iyi değil ama güzel bir oyuna benziyor

 3 years ago 

Oynamaya alışınca bırakılmıyor :)

Dış çekimler çok gerçekçi görünüyor..

 3 years ago 

Birde oynarken görmeniz lazım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64623.67
ETH 3421.73
USDT 1.00
SBD 2.51