Çizdiğim Resimler

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye

Resim çizmeyi sevdiğimi biliyorsunuz. Şu sıralar farklı resimler çizmeye başladım. Şimdilik bitmiş halini paylaşıyorum. Daha sonra çizim aşamalarını da paylaşacağım. @melanur abla bu resmi çizmek ister misin?

Bu resmi bitirdikten sonra boyadım. Hepsini birlikte görmenizi istiyorum.

IMG_20211113_004122.jpg

Bu resimde eksiklerim çok fazla.Tam istediğim gibi olmadı ama zamanla daha iyi olacağına inanıyorum.

Hoşçakalın

Sort:  

@emirhanpro çok güzel çizmisin, bu resim beni aşar o kadar yetenegim yok çizmeye 🤭, emegine saglık, yeteneklerini elden birakma 🙏

 3 years ago 

Diğer resim gibi aşama aşama çiziliyor. Teşekkür ederim :)

Öylemi, denerim birgün teşekkürler 🙏

 3 years ago 

👏🏽

 3 years ago 

:D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64623.67
ETH 3421.73
USDT 1.00
SBD 2.51