Ufak mutluluklar @eminee580

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steem Ailesi,
Umarım gününüz çok güzel geçiyordur. Başlıktan anladığınız üzere bugün sizlere yine mükemmel gezilerimiz den birini daha paylaşmak istedim. Öncelik ile şunu belirtmek istiyorum. Mutluluk neydi?
Evet çoğumuz hayat kargaşasıdan bu sorunun cevabını Bazen görmezden gelebiliyoruz. Ama insan yaşadığı için de mutlu değil midir? Mutlu olmak için pahalı hediyeler ile kendimizi kandırmış olmuyor muyuz? Yaşam sevincimizi neden bir hediye ile sınırlandıralım yaşamak zaten bize sunulmuş en güzel hediye değil midir? Şimdi bu yazıyı okurken zihninizi boşaltmanızı istiyorum. Beş dakika bile olsa elinizde ne iş olursa olsun arkanıza yaslanmanızı ve nefesinizi dinlemenizi. Rahatlamaya başladığınızda o içinizde hiç bitmeyen sizi hep heyecanlı tutan çocuğa bakmanızı istiyorum. Evet o sizin çocukluğunuz ne kadar mutlu değil mi? Endişesi yok ve size gülümsüyor. Evet şimdi sizde ona bakıp gülümseyin ona sarılın ve bırakmayın. O sizi hiç yalnız bırakmadı.
Gözlerinizi açabilirsiniz. Bir nebze de olsa yüzünüzde bir gülümseme oluşmuştur umarım.:) Umut her zaman var bunu unutmayın ve siz sadece mutlu olup gülümseyin hayat bazen sizi dibe vurabilir. İhanete uğrayıp size en ağır darbeyi savurabilir. Güçlüsünüz sizin içinizdeki ışığı siz göreceksiniz. Bizde bunu yapıyoruz. Bazen yalnız kalmak istediğimde kitaplara sığınıyorum. Fazla hediyeler de gözüm yok. Gezdigim yerler en güzel hediye değil midir bana. Bir hoş sohbet, gözünüzün en iyi kamera olması, sizi siz yapan ne varsa doğa içinde bulununca size eşlik ediyor.
IMG-20211123-WA0024.jpg
Fazla uzaklara gitmenize gerek yok. Bahaneler sadece sizi yavaşlatır. Bu hafta sonu durmayın hava her nasıl olursa olsun atın kendinizi doğaya. Huzuru ve mutluluğu iliklerinize kadar hissedeceksiniz. Benim yaptığımda bu bazen içimdeki çığlıklar büyüdüğünde doğa ana sakinliği sunabiliyor. Size kucak açıyor. Ona koşun,onu sevin o her zaman sizinle.
IMG-20211123-WA0032.jpg
Sevginiz hep bir çocuğun ki gibi masum, mutluluğunuz da çığ gibi aksın. Unutmayın siz gülünce güzelsiniz :)
IMG-20211123-WA0035.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60