The diary game better life #club5050

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba steemit Türkiye ailem,çocuklu anneler birbirini çok iyi anlarlar sabah erkenden kalk çocukları okula gönder evi topla temizlik yemek yap derken zaman hızlı ama yorucu geçiyor. Hep bir rutinde koşturmayla devam ediyoruz. Bugün kızları okula bırakıp geldim evi toparlayıp biraz dışarı çıktım uzun zamandır tek başıma bişeyler yapmamıştım biraz dolaştım mağaza gezdim. Evimize yakın outlet mağazalar var kızların bir kaç eksiğini tamamladım. Oturup rahatça bir kahve içtim. Unutmuşum soğumadan birşeyler içmeyi :) sonra eve geldim yemek yaptım yemek yedik kızlarla biraz oyun oynadık onları uyuttum. Şimdi de eşimle kahve saati yaptım steemite girip bişeyler yazayım dedim :)
3E4FD61C-E61A-49EA-B9FD-80D0720AD533.jpeg
Benim günüm bugün böyle geçti umarım herkesin güzel geçiyordur günleri herkese mutlu akşamlar

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61135.20
ETH 2928.15
USDT 1.00
SBD 3.66