The diary game better life/ 24 Şubat #club100

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese merhaba steemit Türkiye ailem nasılsınız ben biraz üzgünüm,bu kışı hep hastalıkla geçirdik bende kızlarda sürekli hastayız. Küçük kızım geceleri çok uyanmaya ağlamaya başladı uyandığında da dudakları kurumuş çatlamış oluyordu. Burnundan nefes alamadığını farkettim. Bugün onu doktora götürdüm. Doktor burnundan hiç nefes alamadığını kulağında sıvı birikintisi oluştuğunu bademciklerinin de çok büyük olduğunu söyledi. İlaç yazdı. Bir ay sonra yeniden görüşeceğiz düzelme olmazsa ameliyat olma olasılığı çok yüksekmiş.Bu beni bir hayli üzdü. Muayene esnasında da çok üzüldüm çünkü çok ağladı burnuna bakılırken. Hiçbir çocuk hiçbir hastalıkla,açlıkla,savaşla imtihan olmasın. Onlar hiçbir kötü günü haketmiyorlar. Muayeneden sonra ne yapmak istediğini sordum pasta istedi. Hamdolsun ki gidebileceğimiz yerler var ülkemiz de dirlik düzen var ki götürebildim. Dünyada dört bir yanda savaş yaşanırken bugün buna birkez daha şükrettim.avmye gittik. Mağazaları gezdik,kız çocukları da anneleri gibi şimdiden seviyor sanırım gezmeyi. Kızımla birlikte pasta yedik. Çok taze ve lezzetliydi. Hatta bir ara tarif istemeyi düşünmedim değil kuzum sevdi evde de belki denerim diye düşündüm Kızım için üzgündüm ama uzun zamandır ikimiz birşey yapmamıştık. Ablası hep yanımızda oluyor ve ablası varken hep kendisini geriye çekiyor minik kuşum. Pastasını çok severek yedi ve ablamada alalım dedi. Ablasına da aldık oda çok mutlu oldu.
54BCC907-E73B-4BA0-8AEB-BF99555F9E12.jpeg
Biraz gezdik. Beğendiği bir oyuncağı aldım ablası içinde aldık. Hemde aynısını. İkiz çocuğu yada arası yakın çocukları olanlar anlarlar beni. Rengi bile farklı olsa evde kaos sebebi oluyor. ve evimize döndük. Diğer kızımı okuldan aldık. Bahçede biraz kedi sevdiler. Eve çıkmak istemediler. Sitenin kapalı oyun alanına götürdüm. Bu kış sitenin içerisine oyun alanı yapıldı. Tabi bunun için çok uğraştık. Sürekli dile getirdik ve sonunda yapıldı. Güzel ve temiz bakıyorlar. Hijyene oldukça özen gösteriyorlar. Top havuzu ve diğer oyuncaklar sık sık dezenfekte ediliyor. Site yönetimi süreç nedeniyle dikkat ediyor bizde bu sayede gönül rahatlığıyla götürüyoruz.
E3427EA6-69BA-408F-AC29-59ECFE10D136.jpeg
Komşu çocukları da vardı oynadılar. Baya güzel zaman geçirdiler eve çıktık en sevdikleri yemek yoğurt çorbası onu yapmıştım onu yediler şimdi de oyun oynuyor iki kardeş bende steemite girip günümü yazmak istedim okuyan herkese teşekkür ediyorum şimdiden..

Sort:  
 2 years ago 

Çok geçmiş olsun...İnşallah önemli bir şey yoktur. Küçük çocukların hastalanmasına dayanamıyorum. Biz büyükler bazı hastalıkları kaldırabiliyoruz ama çocukların böyle üzücü bir olayı yaşamaları gerçekten çok aileler için çok üzücü .. Tekrardan geçmiş olsun Umarın eski sağlığına kavuşur.

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim inşallah tüm çocuklar sağlıkla huzurla büyürler ☺️

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.

Curated By - @svm038
Curation Team - Life and Humanity

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89