The diary game better life/ 19 Ocak

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba steemit Türkiye ailesi uzun zamandır buraya gelemedim bu sene ki grip salgınına ne yazıkki bizde yakalandık. Gerçekten çok zor ve uzun bir süreçti. Çocuklar ve ben çok zor geçirdik. Yaklaşık bir ayı buldu toparlanmamız. Çok şükür düzeldik. Rabbim hepimize sağlık afiyet versin. Bu hayatta sağlık ve huzurdan kıymetli hiçbir şey yok. Düzelmemizin hatrına arkadaşımla görüşelim dedik. Sabah erkenden kızları okula gönderdim bende evi toparladım. Çamaşırlar vardı onları makineye attım. Kahvaltımı yaptım arkadaşımla haberleşip dışarı çıktım. Metroya bindim
F1837312-1822-4545-BEA5-4D448663D0BA.jpeg
Alışık olmadığım bir manzaraydı. Ölümsüzleştirmek istedim😂 İstanbul’da bu manzaraya nadir şahitlik ederiz. Arkadaşımla avm de buluştuk. Avm de boştu.
C9B3669B-601B-41D4-9767-E7B7815C2803.jpeg
Floda kendimize ve çocuklara ayakkabı baktık. Kızlar okulda giysin diye ev ayakkabısı aldım. Birkaç eksikleri vardı onları aldık. Mağazaları gezdik. Çocuklar olunca bakamıyoruz doyasıya tüm mağazalara girdik. Öğleden sonra görüştüğümüz için çocukların çıkış saati geldi eve dönmek için ayrıldık. Eve geldim. Buzlukta satılmış yapraklarım vardı onları pişirdim.

C1E3286B-A153-46EF-A682-FD2F02C6BE50.jpeg

Mercimek çorbası ve salata yaptım. Eşim işten çıkınca kızları alıp geldi yemeğimizi yedik. Arkadaşım kızlara puzzle almıştı onları ve kendi aldıklarımı verdim çok mutlu oldular. Birlikte puzzle yaptık. Okula götürmeleri için birlikte kış keki yaptık mis gibi bir kek oldu. Günlük rutinlerimizi yapıp kızları uyuttum. Koşturmalı ama güzel bir gün oldu. Umarım sıkılmadan okursunuz. Herkese mutlu günler dilerim

Sort:  
 2 years ago 

Güzel post 👏🏽👍🏽

 2 years ago 

Thank you so much ☺️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.
Steemit Türkiye Team

Keyifli günler..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88