Ters ev gezisi

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba steemit Türkiye ailem ☺️ Bugün eşim evdeydi bizim için bayram gibi birşey bu durum malum aşırı yoğun çalışıyor bizde bugünü değerlendirmek istedik. Kızları okula göndermedik. Hep beraber bişeyler yapalım dedik. Sabah kalktım kızlara pankek yaptım onlar pankeklerini yediler eşim biraz geç uyanmak istedi çok yoruluyor çünkü o biraz geç uyandığı için kızlar bekleyemez diye onlara pankek keyfi yaptık. Portakal suyu eşliğinde yediler. Eşim uyandı bizde birlikte kahvaltı yaptık. Tabi kızlar bizimle de birkaç lokma atıştırdılar.
071BF678-FE64-4656-BA7C-0545D2AFCB83.png
Kahvaltıdan sonra hızlıca evi toparladım. Dışarı çıktık. Sapanca’ya yakın biryerde ters ev olduğunu duymuştuk oraya gidelim dedik ve yola koyulduk. Yolda baya bir yağmur yağdı. Ama ben hiç gitmemiştim merak ediyordum. Sağolsun kırmadı eşim. Oldukça yakın arkadaşlar bir buçuk saat falan sürdü. İstanbulda karşıya geçmekten yakın ve kolay oldu ☺️ Kızlar da bende dışardan sevdik güzeldi. Farklı geldi ama içine girince baya bir baş dönmesi yaşadım. Eşimden tutunmadan üst katlara çıkamadım. Kızlarda da biraz baş dönmesi ve korku oldu. Benim gibi başı dönebilir bazı arkadaşların bilgilendirme yapmak istedim. Güzel dizayn edilmişti çok güzel yapılmıştı herşey ama dediğim gibi başım çok döndü benim.
0B01A3EF-DBCB-4BDB-BC23-995E2215379F.jpeg

C862BF58-5E99-4A2B-AF0A-D9CEA18C0266.jpeg

E656C870-C8B2-4D26-97FA-19080A957CB6.jpeg
Havanın güzel olması şansımıza güzel çıktı. Giderken ki yağış orada hiç yoktu bahar gibi güneş açtı. Yolda çok güzel ayvalar vardı. Önceki Sapanca gezimizde de almış çok beğenmiştik. Bu defa da alalım dedik. Biraz ayva ve patates aldık. Eve döndük. Buzluk ganimetleri sağolsun. Mantı çıkardım pişirdim yedik. Çayımı alıp steemite girdim benim için güzel bir gündü inşallah herkes içinde güzel bir gün olmuştur. Umarım keyif alırsınız okurken. Şimdiden teşekkür ediyorum okuyanlara. İyi akşamlar ☺️

Sort:  

Güzel bir gezi olmuş

 2 years ago 

Teşekkür ederim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Güzel bir gün olmuş 😊

 2 years ago 

Evet teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89