The diary game better life

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba steemit Türkiye ailesi,İstanbul’da yoğun kar yağışı bizi baya bir etkiledi çocukların okulları kapandı evde koşuşturma çok fazla oluyor. Sabah kahvaltıdan sonra kızları bahçeye karla oynamaya indirdim. Daha sonra sitenin oyun alanına gittik biraz oynadılar. Komşularımız vardı hem benim için hem de çocuklar için güzel oldu. Evde sıkılımıştık. Çocuklar okula alışkın olunca evde oyalamak çok zor oluyor.
4EC3406A-1226-4040-93A9-24B2F709CC4B.jpeg

Oyun alanından sonra eve çıktık kızları banyo yaptırıp uyuttum. Bende akşam için yemek hazırladım. Evi temizledim. İşlerimi halledince bir kahve molası verdim. Anneler olarak bu araya ihtiyacımız oluyor. Günlük bir yarım saat de olsa bu arayı vermeye çalışıyorum kendime.
DF56715B-724D-444E-A27A-FCAB2B017AC5.png

Kızlar uyandı meyvelerini yediler boyama yaptılar eşim geldi yemeğimizi yedik. Kızlar babalarıyla oyun hamuru oynadılar. Benim girdiğim canlı dersler var. O başladı ona girdim. Kızlarda babalarıyla oyun oynuyorlar. Bende hocam ara verince steemite girdim.
8CDE59AE-0CE9-4B78-A13E-3F2DBC160FDE.jpeg
Çayımı aldım yeniden dersime gideceğim. Okuyan dostlara şimdiden teşekkür ederim ☺️

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63721.15
ETH 3305.01
USDT 1.00
SBD 3.91