Thediarygame betterlife hastanedeydim 🤦‍♀️

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

20220128_110224.jpg
Hello canlar uzun bir aradir yoktum artik aktif olucam derken hersey dahada kotu oluyor rabbim beterinden korusun diyoruz tabikide..
esim korona oldu 15 tatili evde gecirmis olduk oysaki cok guzel planlarimiz vardi..
neyse iyilesti derken ben acillik oldum dun gece miğde agrisindan duramadim ve son cagreyi artik hastaneye gidelim dedim dayanamiycak hale geldim cunku ve ordada saatlerce beklemek zorunda kaldik hastaneler cok doluydu giren çıkamıyordu ve bizede sira gelmiyordu sinirlerim cok gerildi zaten kac saattir aci çekiyorum bide o hic çekilmiyordu. ve saat 12 yi buldu biz girdik doktor hemen kan ve tahliller istedi ve hemen bir serum takip bir surup verdi. 1 bucuk saate kadar beni idare etsin ama ne care hic bir faydasi olmadi. Zaman gecmek bilmiyor heleki aci cekerken sukur sonuclar cikti .ama bisey yuksek cikmis ultrason dedi bu sefer ona gittik oda yok temiz dedi ama agri gecmeyince bu sefer tomografi cekelim ilacli bide öyle bakalim dedi bir 20 dkk oyle bekledim ama allahim sana geliyorum dedim artik doktordasin ve oda bisey yapamayinca artik cagresiz kaliuorsun oda temiz dedi sonra doktor ve kuvvetli bir agri kesici yapti kendime geldim agri gitti ama bu sefer basim donuyordu. Tam eve gidecek yere yigildim kaldim. Tekrar yatirdilar 🤦‍♀️ tansiyonum dusmus bu seferde hemen iki serum taktilar yukselmedi kiloluk taktilar bitti olcutuler yukselmedi tekrar iki tane daha taktilar ve saat artik 3 bucuk oldu ve sabrim yetmiuor uykusuzluk vurdu Kizim evde aklim orda annelikte en zor seydi sukur doktor cok iyiydi igneden iplige inceledi bebk gibi bakti bana sen eve git simdi iyisin dusuk olsada guzel bir ayran ic yat dedi.cikardi beni eve geldigimde saat 4 du guzelce yattim uyudum Gun boyu cok sukur cok iyim rabbim esimden razi olsun baskada bisey diyemiycem ☺️🥰
Okuduğunuz icin simdiden cok tesekkur ederimm 💝
20220110_093451.jpg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Tesekkur ederimmm

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66