🥑🥑🥑🥑Thediarygame betterlife avokado denedik 🥑🥑🥑

in Steemit Türkiye3 years ago

20211222_184509.jpg
Herkese merhabalar 😇

Buaralar kizim değişik meyveler tatmak istiyor. Ilk istedği avokadoydu bende hic yememistim. Son zamanlarda herkes değişik tarif paylaşıyordu dikkatimi cekti bende denemek istedim. Ve markette denk gelince direk altim bir tane ama sertti araştırmama gore eger sertse elmalarin yaninda bir kac gun durunca olgunlasirmis gercektende iki gunde yumuşacık oldu. 🤩 cok degisik geldi. Neyse gelelim tadimina ilk olarak iki ye kestik.
B612_20211222_205117_165.jpg
Kizimin ilgisini ilk çekirdeği cekti aldi biraz oynadi onla kirmak istedi ama olmadi 🤣 sonra sira tadima geldi. Aldik kabugundan kasikla cikardik. Cok kolay cikti yumusak olmasina ragmen.. birini kestim limonladim tuz doktum onun tadina baktim kizimin pekte hosuna gittigini düşünmuyorum iki dilim anca yedi 😏😏 gerisi bana kaldi. Hepsini yemek zorunda kaldim diger yarisinida erkeai gun sabah yedim sifa niyetine 🙈 ama benimde pek damak tadima uymadi ne yalan soyliyim.. aslinda cok severim degisik tatlari ama u maglesef 👎👎 okudugunuz icin tesekkür ederim iyi aksamlar 🤗☺️
20211222_185501.jpg

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽👏🏽

ben bi kere yedim bidaha da yemem:)

Ekmeğe tereyağ gibi sürüp üstüne bal ,ben o şekilde seviyorum. Limonlu bana da uymadı. 🙈

 3 years ago 

Aynen canım bizim damak tadımıza uyan birşey değil 🤣🤷💐

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62