⚡club7575 || GEZİLERİM ve HATIRALAR

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

YAZDAN KALAN GEZİ HATIRALARIM

Merhabalar steemit ailesi. Nasılsınız? Bu grupta bayağıdır aktif olamadım. Ama artık ara vermeden her gün yazmayı düşünüyorum inşallah 👍🏻.
Galerimde dolaşırken son zamanlarda hiç ailemle değişik yerlere gitmedigimizi farkettim. Pandemi herşeyi alt üst etti. Biyerlere gitmeye korkar olduk. Rahatça gezmeyi özledim. Bugünde sizlere önceden gezdiğim yerlerden bahsetmek istiyorum.

Yazın güzel bir havada ailemle birlikte Anadolu yakasında oturan bir akrabamıza misafirliğe gitmiştik . Arabamız olmadığı için misafirliğe giderken metrobüs, otobüs gibi değişik vasıtalar kullanıyoruz. Ziyaretimizi yaptıktan sonra hava da güzel olunca eve dönüş yolumuzu daha keyifli hale getirelim dedik 😊. Bunun için bir vapur türü yapmaya karar verdik. İyi de oldu. Üsküdar'a kadar otobüse bindik. Tabii burayı dolaşmadan hemen gitmek olmazdı. Sahilde biraz gezindik. Havada bayağı güzeldi. Sonra Üsküdar'dan Beşiktaş'a geçelim dedik. Başladık vapuru beklemeye. Vapurun gelmesi yarım saati buldu. Tabi uzun bir bekleyişin ardından vapur geldi, ilk önce inenleri bekledik sonra kapı açıldı bizde büyük bir kalabalıkla vapura doğru ilerlemeye başladık.
Sanki herkes kendini dışarı atmış gibiydi. İnsanlar vapurun açık kısımlarına doğru hızla ilerliyordu. Tabi bunda havanın güzel oluşu da etkiliydi. Bizde vapurun yan tarafından bir yer kaptık😁. Oğlumla güzel bir resim çekme fırsatımız oldu. Martılara simit atmayı da unutmadık.

Havada güzel olunca vapur keyfi giderek güzelleşiyordu. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum, vapur Beşiktaş iskelesine geldi. Bizde yavaş yavaş inmeye başladık tabi kalabalık olunca inmekte biraz zaman alıyor.
Daha sonra Beşiktaş'a doğru yol boyunca yürümeye başladık. Beşiktaş'ın stadyumu olan Vodafone parkın orda kartal heykeli vardı. Herkes burada resim çekiliyordu. Bizde oğlumla beraber orda resim çekindik😊. Çok güzel bir hatıra kaldı. Gerçi ben Galatasaraylıyım bunuda burdan belirtiyim😁.

Stadyumun biraz ilerisinde Dolmabahçe sarayı var. Burdada bir resim çekelim dedik, iyi bir anı olur, hafızalarda kalır ilerleyen zamanlarda bakarız demistik. İyikide cekmisiz. Daha sonra yol boyunca Kabataş'a kadar yürümeye devam ettik.

Yürüyüşümüz bittiğinde tramwaya ordanda metrobüse binip evimize doğru yol almaya başladık. Bu kadar dolaştıktan sonra sonunda evimize vardık. Bayağı bir yorulmustuk ama çok güzel de vakit geçirmiştik. Bir daha oralara ne zaman giderim bilmiyorum... Ama en kısa zamanda tekrar gitmek istiyorum. Bu dünyanın telaşı bitmiyor. Ülkemizde gezilip görülecek o kadar güzel yerler var ki. İnşallah oralarıda ailemle beraber gezeriz.
Sizinle paylaşmak istediklerim bu kadar. Ben tekrar o anları yaşadım ve çok mutlu oldum. Herkese iyi akşamlar diliyorum.

Kalın Sağlıcakla...

Tekrardan aktif olduğunuzun görmek çok güzel , pandemi bizi gerçekten asosyaleştirdir. Umarım bundan sonraki güzel havaları da değerlendirme fırsatınız olur.

Bizimde içinde Beşiktaş stadyumunu görmek nasip olur 😊

Bende hiç stadyuma gitmedim inşallah bizde gideriz stadyuma

İnşallah 🙏🙏

Ahh eski günler.... En kısa zamanda tekrarlayalım inşallah 👍🤗

Evet hayırlısıyla inşallah tekrarlayalım

Harika bir post olmuş elinize sağlık

Teşekkürler sağolun

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.