⚡Club100 || Thediarygame || 🐢 Sevimli Kaplumbağa🐢

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Sevimli Kaplumbağa

Polish_20220423_221127392.jpg

Merhabalar steemit ailesi... Nasılsınız?
Bugün sizlerle günümü paylaşmak istiyorum. Sabah 7 buçukta kalktım. Oğlumla hazırlanıp okulun yolunu tuttuk. Genelde Saat 8 de okulda oluyoruz. Oğlumu okula bıraktıktan sonra iş arkadaşım benim arabayla aldı ve işe gitmeye koyulduk.

IMG_20220421_150541_2~2.jpg

Bayağı yorucu geçiyor bizim işler. Elektrik bağlantıları, montaj ve kule derken bayağı bir yorulmuştum. Son işimizi yapmaya bir yere gelmiştik. Alan düz ve güzeldi. Bende o yorgunlukla kendimi çimenlerin üzerine attım. Biraz havanın sessiz derinliğini dinliyordum. Sonra çimenlerin arasında patır patır sesler gelmeye başladı. 😊 Doğruldum. İlk başta irkildim. Yılan da olabilirdi. Biraz tedirgin olmuştum ama sonra bide baktım küçük bir kaplumbağa 🐢.

IMG_20220421_150919_841.jpg

Tabi oda beni gördü hemen başını şapkasını içine soktu. Galiba oda benden korkmuştu. Bende merak ettim ve elime aldim. Bir müddet kafasını hiç şapkası dan çıkarmadı. Çimenlerin içinde plastik bir örtü vardı. Bende kaplumbağayı onun üstüne koydum.

IMG_20220421_150805_344.jpg

Daha sonra belki kaplumbağa belki susamistir diye bir tane plastik bidonun kapağının içine su doldurduk. Ama kaplumbağa hiç su içmek istemedi. Durmadan kaçmak istedi. Ben elimle tutuyorum geri getiriyorum, o tekrar gitmek istiyordu. Ayaklarındaki tırnaklar çok güçlüydü. Sonunda kaplumbağa galip çıktı.😁 Motor hızıyla kaçtı.Birde derler kaplumbağa yavaş diye ama maşallah çok hızlıydı.

IMG_20220421_150507_8.jpg

Kaplumbağa özgürlüğü kavuştu 🐢😊. nereye gitti bilinmiyor. Daha sonra işimize geri döndük. Çalıstığımız işte arıza çıktı, onunla uğraştık. Arızayı bulmamız biraz zaman aldı. Sonunda arızayı çözdük. Daha sonra hızlı bir şekilde toparlanıp arabaya bindik.
İftara yarım saat kalmıştı. Bende iftara eve yetişemem belki diye yanıma iki üç parça abur cubur almıştım. Ama baktık trafik yok, tam ezan okunurken eve yetiştim. Yanımdaki arkadaş eve yetişememis. Eve girdim. İftarimizi da açtik Allah'a şükür. Rabbim ailem ile iftarımı açmamı sağlamıştı. Yemekten sonra çocuklarımla biraz oyun oynadık. Çocukları uyuttuktan sonra biraz dinleyeyim dedim.
İşte bir günümde böyle geçti.
Herkese hayırlı akşamlar. Mutlu, sağlıklı, huzurlu günler diliyorum.
Kalın sağlıcakla

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Getting started on steem can be super hard on these social platforms 😪 but luckily there is some communities that help support the little guy 😊, you might like school of minnows, we join forces with lots of other small accounts to help each other grow!
Finally a good curation trail that helps its users achieve rapid growth, its fun on a bun! check it out. https://som-landing.glitch.me/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37