TRABZON FINDIK ALTI BAHÇESİ by @edaa2325

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Steem!
Umarım görüşmeyeli iyisinizdir.. Bugün sizlere Trabzon'un bir başka keyifli mekanını anlatmak istiyorum. Şehrin merkezine çok da uzak olmayan bu nezih yeşilliğiyle göz banyosu yapabileceğiniz mekana gelin birlikte bakalım..
Havaların sıcaklaşmasıyla güneşin güzelliği etkisini bizlerde gösterdi. Ben de eşimle yemek yedikten sonra çay içmek için mekan aramaya başladım. İkimiz de doğal ortamlardan hoşlandığımız için şimdi sizlere tanıtacağım mekanı oldukça sevdik.

ilk foto.jpeg

ikinci foto.jpeg

Eşime bulduğum mekanı gösterdim ve gitmek için hazırlandık. Navigasyonla 10-15 dakika içinde gideceğimiz yere ulaştık.Yolları hafif virajlı olsa da etraftaki evler, yeşillikler görmeye değerdi. Gittiğimizde mekanın harika bir aile işletmesi olduğunu gördük. Aile işletmelerinin en sevdiğim yanı hem nazik olmaları hem de işlerini sahiplenmeleri.. Ekstra olarak da ilgileri... Önce nezaketleriyle masa önerileriyle bizi karşıladılar. Ve vale hizmetlerinin bulunması geniş araç park yerlerinin mevcudiyeti de takdire şayandı doğrusu.

arazi otopark.jpeg

Önerdikleri masaya oturup demlik çay söyledik ve tatlı olarak neleri olduğunu sorduk. Eşim sütlaç sevdiği için Hamsiköy sütlacı yemeyi tercih etti. Ben ise sütlü tatlılarla aram iyi olmadığından tatlı yemeyi tercih etmedim.
sütlaç.jpeg

Siparişimiz gelene kadar etrafta bir sürü kedi olduğunu fark ettik. Evimizde de bir kedi dostumuz olduğundan besleyip beslemediklerini sordum. Hepsini besliyor ilgileniyorlarmış. İşletme sahiplerine olan bakış açım git gide daha da güzel bir hal almıştı .Hatta minik dostlarımızdan biri o kadar tatlıydı ki yanımıza gelip kendini sevdirdi.

kedisu.jpeg

Ben kediyi severken siparişlerimiz de gelmişti. Biraz oturup çay ve manzara keyfi yaptık.

çayy.jpeg

mekans.jpeg

arazi geniş çekim.jpeg

fahri çardak.jpeg

Sonra işletme sahibinden etrafı gezmek için izin aldık. İşletme sahibi bir arazi ne kadar değerlendirilebilirse o kadar değerlendirmişti.
çardak1.jpeg

çardak2.jpeg

çardak3.jpeg

Merak edenler için sosyal medya hesaplarını buraya bırakıyorum.
https://instagram.com/findikalti?igshid=YmMyMTA2M2Y=

selfimsi.jpeg

Trabzon'da böyle yerleri keşfedip sizlerle paylaşmaya devam edeceğim umarım sizler de beğenir desteklerinizi esirgemezsiniz.. Teşekkür ederim..

Sort:  

Güzel bir yer. teşekkürler tanıttığınız için. Sütlaç bir efsane. :)

okuduğunuz beğendiğiniz için ben teşekkür ederim :)

çok güzel yer gerçekten gidilir :)

Evet tatlım ♥️

Mükemmelsin:)

Teşekkür ediyorum güzelim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64835.34
ETH 3516.12
USDT 1.00
SBD 2.36