Vatanim [TR Token] Alim Satim Nasil Oluyor

in Steemit Türkiye3 years ago

Bir kac sorular geldi Vatanim Token nasil aliriz veya Satariz diye, bunu bügünkü Post ile aciklamak istiyorum.

Nicin Tr Token var?

Bu Tokeni ben Türkiye Grubunda her paylasim yapanlar icin dagitiyorum, ANA fikir kücükleri desteklemek icin.

Yeni baslayanlar steemite ne kadar zorluk cektigini cok iyi anliyorum diye.

Ilk basda sunu bilmeniz gerekiyor sadece Türkiye Grubunda paylasilan veya Comment edenlere dagitiliyor, zaten genelde Post etiginiz paylasimizin altina yaziyorum token verildimi diye.

Nekadar Tr Tokenim var nerde görebilirim?

Steemit Borsasi Steem - Engine vardir bu sitede giris yapiyorsunuz https://steem-engine.net/

  • 1 Resim
    1.PNG

zisgi.png

Gelen Sayfada Steemit isminizi yazip Keychaininiz varsa onunla giris yapiyorsunuz Kirmizi OK...Yyada isminizi yazip Private Posting Key ile giris yapiyorsunuz Mavi Ok...

  • 2 Resim
    2.PNG

zisgi.png

Girs Yaptiniz simdi yukardaki Wallet Tiklayiniz burasi sizin Walletiniz[Cüzdaniniz]!!

  • 3 Resim

3.PNG

zisgi.png

Diger gelen Saydada Sizi Cüzdanizda olan tüm Tokenleri gösterir ve Varsa tabiki Vatanim Tokenizi Kirmizi Ok...
Mavi Ok tiklarsaniz Alim Satim Piyasasina giriyorsunuz..!!

  • 4 Resim

4.PNG

zisgi.png

Artik piyasaya alim [Buy Tr] veya Satilim [Sell TR] edebiliyorsunuz..

  • 5 Resim

5.PNG

zisgi.png

Dikat..!! Burda alim satim yapmak istiyorsaniz Steem yüklemeniz gerekiyor Borsaya ve ordaki olan Steemlerinizi geri Steemideki Cüzdaniza aktarmak gerikiyo. Bu site Steemite ayit degil yabanciya ayitdir.

Onun icin Fazla bir miktar Steem veya baska Tokenleriniz burda tutmayiniz. Vatanim Token sirf burda gözüküyor ve burda yasiyor su an.

Yukarda Borsaya Steem veya bir cok Token yüklemek yeya Borsadan indirmek icin

ilk önce Yukarda MARKETE tikliyorsunuz sonra Borsaya yüklemek icin DEPOSIT veya Borsadan cikarmak icin WITHDRAW ile yapabilirsiniz.

  • 6 Resim

6.PNG

zisgi.png

Umarim Hosunuza gider bu bilgiler bol bol Vote edersiniz :) tesekürler Saygilar selamlar..

Sort:  

Teşekkürler

bu çok güzel haber

 3 years ago 

sag ol sende katilirsin :)

Cok guzel anlatmissin eline sagilik, peki bu siteye posting keyimizi girmek guvenli mi acaba

 3 years ago 

dogrusunu söylemek gerekirse tek ölüm garantilidir :)

 3 years ago 

Desteğiniz için 1 Vatanim token aldınız

 3 years ago 

Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.

 3 years ago 

Bugün bende token almaya karar verdim. Paylaşım için teşekkür ediyorum :)

Çok güzel anlattınız teşekkürler...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07