Sohbet burada

in Steemit Türkiye3 years ago

Bu paylasim sizin icin, Günlük Sohbetleriniz burda yapabilirsiniz.

girgir.jpg

Sort:  

Merhabalar :) sohbet var dendi geldim.

 3 years ago 

hos geldiniz

 3 years ago 

Hoşgeldin :)

 3 years ago 

merhaba

merhaba hoşgeldiniz :)

Hepinize selam olsun arkadaşlar :)

 3 years ago 

Selam

selam :)

selam dostum. Beşiktaşım şampiyon olucak inşallah. yol verin bize :))

Selam dostum, bu akşam bize yenilseniz bile bence son 2 haftayı kayıpsız atlatıp şampiyon olursunuz ama futbol bu hiç bişey belli olmaz, kafamda çok ince hesaplar geçiyor 😀 hala azda olsa ümidim var :)

iyi olan kazansın dostum 👍

abi fazla kaptırmışım mana 69 a düştü 😂

 3 years ago 

Benimki bilmem kaç Allah bilir

 3 years ago 

E o zaman benden de selamlar /:) Sorularınızı alırım

Selamlar hocam :)
Küratör de bizi görecek mi :))))

inşallah kardeşim :)

 3 years ago 

Bizi görün diyip etiketlesek mi ?

Sevim hanım hangi takımı tutuyosunuz merak ettim :)

 3 years ago 

:) önceden Cimbom derdim de şimdi pek alakam yok

Slm...sohbetiniz bol olsun.🙏

 3 years ago 

sag ol :)

Selamlar. Sohbet var dediler Geldik🤣

hoşgeldin büyük Beşiktaşın büyük taraftarı :))

Hoşbulduk başkan 🤣yarın için hazırmıyız alıyor muyuz maçı

yarın büyük gün. Efendiler yarın şampiyonluğumuzu ilan ediyoruz :)

Evde eşim burda siz . Galatasaray'ın ama Beşiktaş şampiyon olsa da bitse şu lig artık 😂

iyi olan kazansın 😂

Hoş geldin abi naber gözükmüyorsun :=))

Napalm kardeşim iş güç steemit projeler falan baya yoğun geçiyor 🙏 sende durumlar nasıl yarışma nasıl gidiyor

Durumlar şükür iyi abi :)
Yarışma bugün son yarın açılayacağım. İyi gidiyor.
Darısı hem Steem Activity Club hem de Steemit-Türkiye gruplarımıza.
Saygılar..

Kazanan arkadaşa şimdiden tebrikler. Yarışmaların devamını bekliyoruz. Türkiyeden katılan kimse var mı 🙏

Ortalama 10 kişi katıldı. Türkiye'den katılan bir arkadaşımız var.
Diğer arkadaşlardan da katılmasını isterdim en azından güzel bir çalışma ortaya çıkaranlar olabilirdi. Netice de nereden güçlenirsek iyidir. Topluluklarımızı böyle güçlendirebiliriz.

 3 years ago 

Vaktim olsa bende katilmak istiyorum ama malesef. :/

Desteginizi hissetmek bile güzel @svm038. teşekkür ederiz:)

 3 years ago 

🤗 rica ederim bir gün katılacağım

kolay gelsin kardeşim

 3 years ago 

aleyküm selam

Sohbetlerimiz bol olsun

iyi akşamlar :)

Merhabayın ✌

Selamlar herkese👍

 3 years ago 

selam okanbey

selam kardeşim

Erkan abi uyudunmu? 😂

 3 years ago 

yok uyumamisdim steemi karisdirdim tüm gece, gine 4 sene ihtiyarladim valla gece gece matematik yapmak ne zor mus yaaaaaaa

steemit sana üstün hizmet madalyası vermeli bence 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66703.61
ETH 3518.80
USDT 1.00
SBD 2.68