You are viewing a single comment's thread from:

RE: İnternet hız testi yardım (ping-jitter-download) yorumlarsanız sevinirim🙏🏻

in Steemit Türkiye3 years ago

Bu konuda bilgili değilim. Sakarya Akyazı ilçesinde fabrikaya internet çektirdik. İnternet için altyapı kurmaya Türk Telekom geldi, zaten altyapı onlarda bulunuyor. Fakat onların dediğine göre buranın internet hattı hızı 16 mgp. Biz 35 lik taktırdık ama görevliler internet yavaş çekecek dedi. Gerçekten de öyle, doğru düzgün kullanamıyorum.. ama o bölgenin altyapısı yavaş.

Sort:  
 3 years ago 

Yani @doski, söylemlerinden yola çıkarsak benim internet hayli hayli yavaş. Teşekkürler 🙏🏻

Altyapı seviyesini Türk Telekom'dan öğrenin. Düşükse yapabilecek bir şey yok. Evime de Turkcell'in taşınabilir modemini taktım ama yine çekim gücü yavaş olduğu için seviyesine göre çalışıyor.

 3 years ago 

Anladım. Teşekkür ederim @doski 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50