Özdemir Asaf Şiirlerinden...

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

2304217_810x458.jpgsourcehaberturk
BEN DEĞİLDİM

Bir akşam-üstü pencerenden bakıyordun
Ağır ağır, yollara inen karanlığa.
Bana benzeyen biri geçti evinin önünden.
Kalbin başladı hızlı hızlı çarpmaya...
O geçen ben değildim.

Bir gece, yatağında uyuyordun..
Uyanıverdin birden, sessiz dünyaya.
Bir rüyanın parçasıydı gözlerini açan,
Ve karanlıklar içindeydi odan..
Seni gören ben değildim.

Ben çok uzaktaydım o zaman,
Gözlerin kavuştu ağlamaya, sebepsiz ağlamaya.
Artık beni düşünmeye başladığından
Bıraktın kendini aşk içinde yaşamaya..
Bunu bilen ben değildim.

Bir kitap okuyordun, dalgın..
İçinde insanlar seviyor, ya da ölüyorlardı.
Genç bir adamı öldürdüler romanda.
Korktun, bütün yininle ağlamaya başladın..
O ölen ben değildim.

16361873980176519366341636012143.jpg

SENİ SEYREDERDİM

Saçların uçuşurdu rüzgârdan.
Yanından seni seyrederdim.
Güneş yakardı, deniz yanardı..
Sen konuşurdun, dinlerdim.

Gülerdin..
Susardın, düşünürdün.
Benimle el-ele yürürdün..
Yol biterdi.

Görmezdim seni..
Zaman yıl yıl geçerdi.
Uzaktan, çok uzaklardan
Seni seyrederdim.

DEVLET VE BEN

Bir devlete benzetiyorum kendimi.
İşim gücüm bitmeyor.
Bir türlü yerleşemeyerom odamda.
Her istediğim kitabı alamayorum.
Planlar içinde geçiyor ömrüm,
Başlayıp tamamlayamayorum.

Bir devlete benzetiyorum kendimi.
İçimdeki hükûmetin gidişini anlamayorum.
Yıllar ötesini düşünür düşünmez
Hemen mesud ve zengin oluyorum.
Nedense geçmiş günler unutuluyor.
Tarih kitabı gibi hatıra defterlerimi okuyorum.

YÖN

Sen bana bakma,
Ben senin baktığın yönde olurum.

JÜRİ

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu
Birinciliği beyaza verdiler..

@steemitblog @steemit-turkiye

Sort:  
 3 years ago 

Siiri okumak ayrı bir keyif. Guzel bir paylaşım olmuş. 😊

Teşekkürler..

 3 years ago 

Çok keyifli bir paylaşım olmuş, teşekkürler.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif olduğunuz için teşekkürler. Bu oy size Sp yapmanız için verildi. Steemit-türkiye topluluğundaki kurallara uyunuz. Arkadaşlarınızı davet ediniz. paylaşım yaptığınız için teşekkürler. Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Başarı görevlerini yapmaya devam ediniz. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61814.34
ETH 2979.06
USDT 1.00
SBD 2.48