Istanbul capital of 😍love

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese merhaba,
Türk topluluğuna katılma vesilesiyle, Türkiye'ye yaptığım gezi hakkında bu yazıyı yazmak istedim. .Ben bir deniz aşığıyım.Bizde İstanbul varken neden Paris'i romantizmin başkenti olarak tanımlıyorlar bilmiyorum!!!

received_282884080341145.jpeg

  • Bu yolda yolculukları çok seviyorum özellikle "Seni Seviyorum" şarkısıyla çok anım var onunla.

S١٠٩٢٤-٢٢٣٧٣٧(1).png
Bu yaz Türkiye'ye yaptığım geziden bir alıntıydı .

  • .Bana gelince, pratisyen hekimim.Estetik cerrahi,psikiyatri ve pediatri uzmanlıklarını seviyorum.Açıkçası bu uzmanlıklar arasında kafam karıştı.Bir tavsiyeniz var mı? Denize ve şu an yaşadığımız elektronik dünyanın gürültüsünden uzak, sessiz şarkılara bayılıyorum ve bu Türkiye'ye ve Türk dizilerine olan sevgimi de açıklıyor!!
  • Kripto paralara ve bu dünyaya nasıl geldiğime gelince, bir arkadaşımın tavsiyesi sayesinde oldu ve bu dünyayı çok sevdim ve sonra bu forumu tanımaya başladım.Dünyanın her yerinden arkadaşlarla tanışmamı sağladı. ve günlüklerini paylaşın.
  • Bir çok hobim var, bunlardan biri yemek yapmak, Türkiye'den tatmış bir arkadaşım var Molokhia dediğimiz bu yemeği çok sevdim ve beraber pişirdik
    P10915-214327.jpg

işte birazını sizlerle paylaşacağım.. İlki yüzünde alerjik reaksiyonlar yaşayan arkadaşımın bir resmi ve ona cildine doğal bir dinginlik kazandıran doğal bir tarifi anlattım ve bu link tarif here

  • ayrıca fitness ve zayıflama ile ilgili çalışmalarımdan bazıları ve bunlar daha sonra sizinle paylaşabileceğim özel bir diyet uygulamadan önceki ve sonraki resimlerim.

FB_IMG_16325137223431041.jpg

Konumu okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  
 3 years ago 

Vaoov güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler 🙏 😊

@svm038 ,thanks I wrote this post with 200 word, I would like to get the verified badge ❤

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58954.91
ETH 2508.61
USDT 1.00
SBD 2.45