The Diary Game -Better life season 3 //30 August 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Günlük Oyunu -Daha iyi yaşam sezonu 3 // 29 Ağustos 2021

Herkese Merhaba;


Bugün sizlere 30.08.2021 tarihinde neler yaptığımı anlatacağım. Sabah saat sekiz civarı uyandım. Eşim evde ekmek olmadığını söyleyince oğlumla beraber fırına gittik. Fırında biraz bekledim yeni pidelerin çıkması için. Pideleri ve simitleri aldıktan sonra eve döndük. Eve geldiğimde eşim 30 Ağustos Zafer Bayramı olması nedeniyle balkona bayrak asmıştı. Bu bayramlarda en sevdiğim görüntü nerdeyse tüm evlerde bayrak asılı olması. İnsana çok farklı çok güzel his verdiriyor.

1630400250057.jpg

Eve geldiğimizde eşim kahvaltıyı hazırlamıştı. Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra oğlumla berbere gitmeye karar verdik. Oğlum saç traşı olmayı sevmiyor. O yüzden mümkün olduğunca yanımda götürüp alışmasını sağlıyorum. Yaklaşık 1,5 saatlik berber traşımız bittikten sonra eve döndük. Evde oğlumla beraber cenga oynadık. Cenga oynamayı çok seviyoruz ancak kaybetmeyi asla:) Cenga tahtaları yıkıldığı an nerdeyse kıyamet kopuyor. Öğle vakti olunca dışarda yemek istedik. Börekçiye gittik. Böreğimizi yedikten sonra eve döndük.

1630400657777.jpg

1630400250071.jpg

1630400509701.jpg

1630400552846.jpg

Evde yapılacak işler vardı uzun zamandır yapılamayan. Onları hallettim. Daha sonra çocuklar uyuduktan sonra eşimle ev temizliği yaptık. Oğlum 1,5 aylık süreçten aradan sonra kreşe başlayacaktı. Onun hazırlığını da tamamladık. Baya yorulduğumuzu farkedince dinlenme ihtiyacı hissettik. Eşim çocuklarla ilgilenince ben de yarın paylaşmak amacıyla
Stemeet de yazı yazdım. Ben yazı işini bitirince eşim kapya biber közlemek için mutfağa geçti. Közlediği biberleri kışlık için buzluğa atacaktı. Vakit epey ilerleyince akşam yemeği için de fırında balık yaptık. Yanında patates de pişirdik. Oğlum patatesi çok seviyor. Pek balık yemese de fırında pişirdiğimiz tüm patatesleri neredeyse o yiyor.Yemek sonrası bir şey yapmadık evde geçirdik. Benim 30 Ağustos günüm böyle geçti.Şimdilik hoşcakalın...

#thediarygame #betterlife #steemit-turkiye #tr #turkiye #steemexclusive

Sort:  
 3 years ago 

günaydın, harika :)

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Güzel bir gün geçirmişsiniz 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Afiyet olsun 👍

 3 years ago 

Sağolun

Güzel ama biraz yorucu bir gün olmuş.

 3 years ago 

Çocuklarla her gün yorucu ama güzel oluyor:)

 3 years ago 

biraz uzun bir gün olmuş 😊

Güzel etkinlik. Paylaşım için teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67808.66
ETH 3248.00
USDT 1.00
SBD 2.67