Yoğun bir gün

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit ailem nasılsınız iyisinizdir bizi daha önceki paylaşımında yazmıştım hastalık malesef oğlum hastaydı dün kızımda ateşi çıktı bende tüm vücudumda ağrı eşimde aynı oğlumda kuru bir öksürük terleyip soğuyunca hemen öksürüyor bebekligi den beri bizde durum bu hafta sonudan itibaren hastalıkla uğraşıyoruz halada öyle

IMG20211130174030.jpg
Öğleden sonra biraz kendilerini iyi hissetmeye başlayınca oyun şekeri varmış ısrar üzerine onu yaptık morel olsun diye

IMG20211130123531.jpg
Sonra onu kırdılar kenarlarından tam kirilmaliymis sekli bozulmadan onların etkinliginden sonra birazda kendimi ödüllendirmek istedim kendime bir kahve yaptım

IMG20211130131154.jpg
Aksamada beyran yaptım hastalığa çok iyi geliyor bol sarımsaklı acılı yerken bile terlemeye başlıyorsunuz hemen daha önceki paylaşımında tarifi var eger merak ederseniz ev yapımı beyrani çok güzel oluyor tavsiye ederim bu soğuk kış aylarında şifa deposu hemde benim bir günün böyle geçti umarım en kısa zamanda iyilesiriz ve sağlıklı huzurlu gunlerimize döneriz her şeyin başı sağlık arkadaşlar her keze sağlıklı günler dilerim sağlıkla kalın mutlu kalın

Sort:  
 3 years ago 

Allah acil şifalar versin. 🤲😊

 3 years ago 

Amin sağolun

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun 🙏🏻

 3 years ago 

Teşekürler

Geçmiş olsun.. Onları c vitaminiyle besleyin. Bağışıklıkları güçlü olsun..

 3 years ago 

Teşekürler öyle yapmaya çalışıyorum

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. Aktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44