Soğuk bir günsteemCreated with Sketch.

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız iyisinizdir inşallah ben yoğun nedense hastalık peşimizi birakmiyor bir türlü eşim bir kaç gündür evdeydi rahatsızlığından dolayı bugün işe başladı çocuklarda okuldayken güzel bir temizlik yaptım sonra kendime bir mis gibi kahve tüm yorgunlugumu aldı tabi

20211222_131946.jpg
Sonra kızımı aldım geldim yemek hazırladım oğlumu bekledik o ikide cikiyor çünkü inşallah artık eski aktif günlerime geri dönerim Allahım daha kötü hastalıklardan korusun dermansiz dert vermesin kimseyle benin bir günüm boyledi umarım sikilmazsiniz okurken farklı tarifelerle yeniden görüşmek üzere

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. club5050 ye uyduğunuzdan emin olunuzAktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44