Ev yapımı limonata

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit ailem nasılsınız iyisinizdir inşallah beni sorarsanız hamdolsun iyiyim ama oğlum hasta bir kaç gündür o yüzden pek aktif olamadım ateş öksürük olunca bizi zorladı biraz ilaçlar serumlar derken uykusuzlukta olunca benimde direncim düştü sanırım bugünde bende kendimi kötü hissetmeye başladım şuan ilaçlar biraz iyi geldi ve sizlerle oğlum için yaptım doğal ve vitaminli limonatamizi paylaşmak istedim bence kışın bol bol tüketmemiz gereken bir limonata tamamen c vitamini deposu çünkü ben tarifte seker kullandım ama aslında şeker pancarı kullanırsanız tamamen organik oluyor evde olmadığı için kullanmadım tabi sekerlede harika oluyor onu daha doğal olsun derseniz tercih ede bilirsiniz tabiki hadi sizleri daha fazla sıkmadan tarife geçelim
Malzemeler:
6 adet limom
1.5 su bardağı toz şeker
2 litreye yakın su

Yapılışı:

IMG20211126212348.jpg

Limonları yıkayalım sonra rendenin en küçük bölümünden rendeden geçirelim

IMG20211126205504.jpg
Sonra kabuğunu rendeledigimiz limonları ikiye bölüm narinciyede suyunu sıkalaim

IMG20211126210003.jpg
Rendeledigimiz kabukların üzerine şekerimizi ekleyip iyice elimizle karıştıralım

IMG20211126210930.jpg
Özleşene kadar eger bir gece önceden limon kabugu ve şekeri karıştırıp bekletirseniz aromasını daha da iyi veriyor çok güzel oluyor ben oğlum hasta olduğu için hemen yaptım bekletmeden böylede tadı çok güzel oluyor tabi lezzetli sen ödün vermiyor daha sonra limon suyunu karışımın üstüne döküyoruz

IMG20211126211001.jpg

Tekrar karıştırıyoruz suzgecin üzerine suyumuzu da ekleyip bir kabtan diger kaba bir kaç kez boşaltıyoruz iyice içindeki tortu durulama kadar

IMG20211126211630.jpg
İyice özlesen limonatamiz hazır oluyor artık

IMG20211126211739.jpg
Sürahilere koyup servis yapabilirsiniz bizde beklemeden anında bir sürahi bittirdik bile benim cocuklar ve tabi eşimle bende bayılıyoruz çok severek tukettigimiz bir icicek bizim evde ve isterseniz birazcık taze nane de ince ince doğrayıp koya bilirsiniz benim evde yoktu yoksa bende koyucaktim hem içine ayrı bir aroma katıyor hemde sunumda çok güzel bir görüntü oluyor tabi tercih sizin ben bazen koyuyorum bazende böyle sade yapıyorum bu ölçüden iki sürahi dokusu limonata çıkıyor arkadaşlar simdiden deneyecek olan her keze afiyet ve vitamin olsun mutlaka deneyin derim kışın limonlarinda bol olduğu zamanda bol bol tüketin kışı doğan bir o kadarda lezzetli çiçekle taçlandırın arkadaşlar özelliklede çocuklarınız için
Farklı tariflerle sağlıklı günlerde görüşmek üzere lezzetli kalın

Sort:  

Afiyet olsun. Rengi çok güzel.

 3 years ago 

Tadıda öyle

 3 years ago 

Ellerinize sağlık 😋😋

 3 years ago 

Elinize sağlık 😍

 3 years ago 

Teşekürler

 3 years ago 

Elinize sağlık 😋

Geçmiş olsun, Rabbim şifa versin🙏 Limonatanın rengi çok güzel görünüyor elinize sağlık 😊

 3 years ago 

Amin evet tadı da güzeldi

 3 years ago 

Afiyet olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59209.84
ETH 2659.93
USDT 1.00
SBD 2.43