Etli ıspanak

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba sevgili steemit ailem nasılsınız bizler hamdolsun iyiyiz daha da iyi olucak herşey inşallah koskoca bir yılı geride bırakmak uzereyiz sayılı günler kaldı umarım bu yeni yıl herkeze sağlık mutluluk getirir sizlere vitamin deposu olan ıspanak tarifiyle geldim kışın bol bol tuketilmesi gereken çok faydalı bir yemek ben çok severim sebze yemeklerini evde en çok ben seviyorum ama esimde alıştık ben çok sevdiğim için çocukların bence bol bol yemesi gerekiyor bence ama oğlum malesef yemiyor tadına bile bakmıyor ama kızım neyseki herşeyin tadına bakar o konuda bana çekmiş neyseki simdi tarife geçelim isterseniz

Malzeme
1 kilo ıspanak
200 gram az yağlı kıyma
2 adet kuru soğan
2 adet kırmızı biber
2 tatlı kaşığı pul biber
1 çay kaşığı karabiber
Yarım çay bardağı zeytin yağı
Tuz

Yapılışı
Öncelikle ıspanakları bol bol iyice yıkayalım sonra bir yarım saat kadar sürekli suda bekletelim sonra suyunu iyice süzelim ve iri bir sekilde doğrayalım ben biraz haşlayıp öyle yapıyorum tencereye alalım haşlayalım çok ölmeyecek sekilde biraz diri kalıcak haşlanan ıspanağı soguyunca suyunu elimizde sıkalım

IMG20211223172636.jpg

bir kenara alalım o arada tencereye önce yagımızı alalım ısınan yağın üzerine etimizi koyalım etimiz pisince soğan ve biberide ekleylim pisirmaye devam edelim

IMG20211223172633.jpg
Pişen malzemelerimizin üzerine pul biber,karabiber,tuzu ekleyelim ve iyice karıştıralım üzerine ıspanagımızı koyup iyice karıştıralım sonra altını kısıp bir 15 dakika kadar pişirelim iyice malzemeleri içine çekene kadar kapağı kapatım pişirelim

IMG20211223172830_BURST001_COVER.jpg
İyice dinlenen yemeğimiz servise hazır eğer ıspanağı böyle denemediyseniz mutlaka böyle deneyin arkadaşlar gerçekten çok lezzetli oluyor ben yanında sarımsaklı yoğurt seviyorum üzerine bolca döküyorum birde pul biber harika oluyor tabi ayranlada güzel gidiyor tercih sizin ıspanağın çok ve lezzetli olduğu dönemde tüketin derim şimdiden herkeze afiyet olsun farklı tariflerle görüşmek dileğiyle

Sort:  

Ellerinize sağlık, benim çocuklarım da hiç yemiyor. İnşallah sonradan alisirlar.

 3 years ago 

Böyle denemediyseniz deneyin derim çok lezzetli oluyor

 3 years ago 

Bizimkiler kiymasiz yumurtali seviyor. Boyle sevdikleri icin en azindan ispanagi etsiz yapmayi tercih ediyorum. Ama ispanak yemeyenler boyle seviyorsa kiymali yapmak guzel olur. Elinize sağlık. 😋

 3 years ago 

Çok lezzetli oluyor gerçekten

 3 years ago 

Elinize sağlık

 3 years ago 

Teşekürler

 3 years ago 

Vitamin deposu olmuş 😊 Ellerinize sağlık

elinize sağlık rengarenk görüntüsü hoşuma gitti:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44