Bir günüm

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba sevgili ailem bildiginiz gibi geçen haftayı tam olarak hasta geçirdik ailecek hamdolsun iyiyiz tabi çocuklarda okula gidememisti bu süreçte onlar okula başladı bende detayli bir temizlik yaptım hemen heryeri sil süpür toz aldım camlar ve kapılarda bir güzel silindi her yer mis gibi oldu

IMG20211207095023.jpg
Daha sonra birşeyler atıştırdım ve hemen ütümün başına geçtim kıyafetlerin hepsini ütüledim

IMG20211207103850.jpg
Onlarıda yerleştirdim dolaba ve kızımın okul çıkış saati geldi üstümü değiştirip onu okuldan almaya gittim eve geldik okulda pek birşey yemediği için hemen açılıyor kizimida tost yaptım bir saat sonra oğlum çıkıyor kızımla bu defada oğlumu almaya gittik onuda alıp geldik bu defa oğluma patates kızartim sosisle onuda doyurunca biraz dinlendim akşam yemeği hazırladım akşam oldu eşim geldi yemeğimizi yedik yemekten sonra mutfakta işim bitti ve kızımın etkinliği vardı onu yapmaya başladık boş ped şişeden geri dönüşüm kutusu yaptık birliklte

IMG20211207202418.jpg
Çok güzel oldu emegimizi deydi bu tür sorumluluklar çocuklar için kalıcı oluyor ve onların daha duyarlı olmalarını sağlıyor ve bitmiş hali ped sisemizin

IMG20211207202402.jpg
Geri dönüşüm kutumuz hazır biz bu kutuda kağıtları toplmmaya karar verdim kızımla işte benim bugünüm çok yoğundu kendime pek zaman ayıramadim ama her yer mis mis kokunca insanın yorgunluğu çabuk geçiyor benim bir günüm böyle geçti arkadaşlar umarım sıkılmadan okursunuz kendinize iyi bakın sağlıkla kalın

Sort:  
 3 years ago 

emeğinize sağlık. Geri dönüşüm kutunuz cok sevimli olmuş😊👏

 3 years ago 

Teşekürler

Kızınız da kutu da pek sevimliler ☺

 3 years ago 

Teşekür ederim

 3 years ago 

Elinize sağlık 🙏

 3 years ago 

Çoçukken biz de yapmıştık, anılarım canlandı 😊

Geri dönüşüm kutusu çok güzel olmuş elinize sağlık 😊👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58786.64
ETH 2309.42
USDT 1.00
SBD 2.49