Dolar milyarderi, kripto para portföyünü paylaştı: Çok fazla Ether’im var

in Steemit Türkiye3 years ago

image.png

NBA takımlarından Dallas Mavericks’in sahibi ve dolar milyarderi yatırımcı Mark Cuban, Real Vision Youtube kanalında şirket CEO’su Raoul Pal’ın sorularını yanıtladı. Kendi portföyü ile ilgili bilgiler de veren Cuban, “Bitcoin ve Ethereum fiyatları çökerse elimdeki sayıyı artırmak için daha fazla alırım” dedi.

En az 5 senedir elinde Ether tuttuğunu belirten Cuban, şunları söyledi:

“İlk çıktığı zaman aldığım Ethereum’larım var. Çıktıktan 1 yıl kadar sonra almıştım. Bir de 6-7 ay önce aldım ama ne kadar var unuttum. Eğer bin doların altına düşerse daha çok alırım. Bitcoin için de aynısı geçerli”

Bir başka yayında ise çok miktarda Ether sahibi olduğunu ifade eden Cuban, şu anda portföyünün yüzde 60’ını Bitcoin, yüzde 30’unu Ether ve %10’unu ise diğer altcoin’lerin oluşturduğunu söyledi.

Cuban’a göre Bitcoin altına iyi bir alternatif ve öyle olmaya devam edecek. Cuban, sözlerinin devamında “Bu nedenle Bitcoin sahibiyim ve bu yüzden hiçbir zaman satmadım.” dedi.

Bitcoin ve Ethereum dışında Litecoin, Aave ve SushiSwap da aldığını söyleyen başarılı yatırımcı merkeziyetsiz finansı da daha çok anlamak istediği için bu teknolojiye yönelik coin’ler de aldığını belirtti:

“Litecoin de almıştım. Daha sonra DeFi sektörünü anlamak istedim ve Aave ile SushiSwap aldım. Rarible’da bazı işlemlerim oldu bu yüzden, RARI de var elimde… Bunlarla ne olacağını ileride göreceğiz”

Cuban ayrıca elindeki coin’lerin, kendisini “balinalar listesi” olarak adlandırılan büyük yatırımcıların bulunduğu listeye girmeye yeterli olduğunu da söyledi. Hatırlanacağı üzere Cuban, Ocak ayında Rarible’da bir sanat eserini sunarken Ethereum cüzdan adresini ortaya çıkarmıştı. Cüzdandaki fonların çoğunluğunun DeFi coin’leri olması da dikkat çekmişti
image.png
.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62685.52
ETH 2436.42
USDT 1.00
SBD 2.51