Yeni işim

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi . Nasılsınız? İyimisiniz? Umarım iyisinizdir.

Uzun bir süredir memleketim Adıyamanda iş arıyordum sormadığım yer kalmadı gündelik işlere gidip boş durmaya çalıştım üniversite okuduğum için bana harçlık gerekiyor maddi olarak zor durumda kaldım. Bayram bitmeden iş bulmam lazımdı.

Abimle burada bulunan bütün tekstillerde iş sordu ama dönüş yapan yoktu en son bizim burada otel işi oluyordu ben de şansımı deneyip gidip konuşmak istedim konuştuktan sonra hemen yarın gelip başlamamı söylediler ben de okay diyerek eve gittim eve gittikten sonra om uyudum ve sabah erkenden kalkıp geldim.

Sabah geldiğimde hiç kimse yoktu önce kahvaltımı yaptım daha sonra misafirler kahvaltı yaptı ve ben kahvaltı yapılan yeri temizledim orada bulunan bir tabloda ilgimi çekti sizlerle paylaşmak istiyorum bu tablonun fotoğrafını çektim zaten

AEF5C619-D56D-4BC9-826D-219C343E3588.jpeg

Açık büfe kahvaltı için bütün tabaklar hazır.

367BCD39-66E4-45DF-95C8-0E4CE9A66B11.jpeg

Kahvaltı yapıldıktan sonra restorantı genel temizledim ve resepsiyona geçip işimin bitmesini
Bekledim işim saat 7:30’da bitti ve ben eve doğru gittim genel olarak günüm güzel geçti.

Makale mi okuduğunuz için teşekkür ederim herkese iyi günler dilerim.

Sort:  
 2 years ago 

Teşekkürler

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub75

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Telegram : https://t.me/+RZlEs3pyQws1OGI0

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Yeni işin hayırlı olsun kardeşim 🤗🙏 hem okuyup hem çalışmak gerçekten zor, ilerleyen süreçte umarım bunlar güzel birer anı olarak kalır 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69909.00
ETH 3924.76
USDT 1.00
SBD 3.68