Köyde mevlüt zamanı 25 Nisan

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba sevgili steemit ailesi . Nasılsınız? İyimisiniz? Umarım iyisinizdir.

Bildiğiniz üzere ben Bayram tatili için burdur'dan Adıyaman'a yani kendi memleketime geldim.
Adıyaman'da doğup büyüdüğüm için bütün akrabalar, arkadaşlar ve ailem burda yaşıyor.
Geldiğim gün dinlendim. Daha sonra ki günlerde ise görmek istediğim kim varsa ziyaret etmeye çalıştım.
Hafta sonu olduğu için eniştem beni aradı, dediki müsaitsen köye gidelim diye bana sordu.
Bende müsait olduğumu söyledim ve gitmeye karar verdik.
Ramazan ayında olduğumuz için mevlüt yapıyorlar.
Bizide davet etmişler davette icabet etmek gerekir.
Daha sonra yola çıktık ve 30 dakika yolculuk sürdü köye girdiğimzde köyün temiz havasını içimize çektik.

IMG_20220423_173719.jpg

Köye vardıktan sonra köyde bulunan akrabaları ziyaret ettik. Yaklaşık 1 saat evde oturduk.
Mevlüt iftar vaktinde olduğu için yaklaşık 5 saat kalmıştı bizde düşündük nasıl Zaman geçiririz ?
Bahar aylarında olduğumuz için köylerde genellikle bu zamanlarda erik, badem gibi meyveler yetişir.
Biz de bademi sevdiğimiz için badem ağaçlarını gördük.

IMG_20220423_173804.jpg

IMG_20220423_173714.jpg

Hemen gidip toplamaya başladık. Yaklaşık yarım saat 40 dakikada Orda zaman geçirdik Daha sonra tekrardan eve döndük. Oruç tuttuğum için bademlerin tadına bakamadım orada ama gerçekten çok güzel görünüyorlardı.

İftar saatine yaklaşınca mevlütü camide yapacakları için camiye doğru gittik ve yemek yenilecek masaları ayarlayıp yardım ettik iftar saatine yakın herkes geldi ve iftarımizi açtık.

(

Allah kabul etsin inşallah.

Makalemi okuduğunuz için teşekkür ederim herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim.

#steemit-turkiye #steemexclusive #tr #turkey

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Allah kabul etsin mevlüt dualarınızı.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83