Köyde geçen bir gün

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi . Nasılsınız? İyimisiniz? Umarım iyisinizdir.

Bildiğin üzere ben burdur'da üniversite okuyorum vize sınavları bittikten sonra bilet alıp memlekete gitmeyi düşündüm son günleri bıraktığım için pek bilet yoktu ama yine de bulabildim. Burdur'dan ısparta'ya gidip ısparta'dan da Adıyaman'a gitmem gerekiyordu çünkü bileti ona göre almıştım. Gece saat 10'da otobüse bindim sabah saat 14.30 gibi evde oldum. Yol gerçekten çok yorucu oluyor. Tabii eve gitmeden önce kimseye haber vermemiş dedim yani sürpriz yapmıştım haliylen herkes şaşırdı. Eve vardıktan sonra güzelce bir dinlendim Ramazan ayında olduğumuzdan iftara kadar uyudum daha sonra kalkıp iftarımı açtım ve dinlendim.

IMG_20220427_150458.jpg

Sabah olduğunda arkadaşım beni aradı ve benimle köye gelir misin diye teklif etti ben de kırmayıp evet dedim. Ve hazırlanıp hemen dışarı çıktım arabayla gelip beni aldı köye doğru yola çıktık. Köye gitmemizi sebebi badem toplamak the Bahar ayında badem ağaçlarının güzel Bademler topladık ve daha sonra tekrardan köye döndük köy manzara fotoğraflarını ekleyeceğim oradan bakabilirsiniz.

IMG_20220427_150452.jpg

Köy barajı çok yakın olduğu için manzarası gerçekten çok güzeldi 2 yıl önce Adıyaman'da deprem olduğu için bu köyde etkilenmişti barajın hemen yanında bulunan evleri tepelik bir alanda çıkarıp yeni evler inşa edip köylülere öyle teslim etmişlerdi ben de ilk defa gördüm ve gerçekten güzel olmuş evleri.

Daha sonra orda bulunan bir çapa makinası bozulduğunu söyledi ve tamir olması gerekiyordu.
Benle arkadaşım çapa makinasınin vidalarını sökmeye başladık ve bütün hepsini sokmek baya zamanımızı aldı . Üzüm çabalara sonunda sökebildik. Daha sonra söktüğümüz bu parçayı arabanın bagajına koyup tamir edilmesi için merkeze götürdük. Arkadaşım kendisini kaynap yapacağını söyledi bende tamam yapabiliyorsan sorun yok dedim. Bir günümüzde köyde geçti anlayacağınız köyün havası köyün güzelliği her şeye bedel yani.

Makalemi okuduğunuz için Herkese teşekkür ederim Herkese iyi günler dilerim.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99