Güneşin doğuşu

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi . Nasılsınız? İyimisiniz? Umarım iyisinizdir.

Her zaman olduğu gibi sabah kalktım saat 7’de işe gittim. Bildiğiniz üzere otellerde sabah veriliyor benim çalıştığım otelde de sadece sabah kahvaltısı vardı ve saat 7’den saat 10’a kadar sürüyor.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra ben resepsiyona inip beklemeye başladım daha sonra kahvaltı saati bitti ve ben yukarı çıktım restorant bölümü altıncı katta idi zaten en üst kat altıncı kat oluyor onun bir üstünde teras var. Restorandikten sonra orayı güzelce bir temizledim açık büfedeki malzemeleri kaldırım yerlerine koydum güzelce bir temizledikten sonra tekrardan resepsiyona indim resepsiyona indikten sonra patronum yanıma geldi Bilgisayardan anlayıp anlamadığı mı sordu bana ben de bilgisayar bölümü okuduğunu söyledim ve iyi anladığımı söyledim.

Patronum bana bir liste verdi verdiği listedeki bütün web sitelerinde olan kullanıcı adı ve şifreni değiştirmemi söyledi ben de okay diye işe koşturdum saat eve gidiyorum gerekiyordu ama saat 8:30’da eve gittim patron beni bugün saat 10:00’da tekrardan işe gittim sabah sekize kadar çalışmam gerekiyordu. Gece geldikten sonra tekrardan web siteleri ile uğraştım ve saat 3:00 gibi işimi bitirdim daha sonra sabah olmasını bekledim sabah olduktan sonra terasa çıkıp temiz bir hava almak istedim güneşin doğuşunu izleyerek güzel bir sabah uyandım diyebiliriz. Çektiğim fotoğrafları manzara fotoğrafları ve güneşin doğuşu şey sizlerle paylaşacağım bildiğin üzere 2250 rakım yüksekliğinde Turistler güneşin doğuşu ve güneşin batışını izlemek için nemrut dağına gidiyorlar bizim otelin teras katından Nemrut’un ucu görünüyordu ve ben de turistler kadar izlemiş oldum herkese de tavsiye ederim yolunuz Adıyamanda düşerse mutlaka ya güneşin batışına ya da doğuşunu izlemenizi tavsiye ederim.

makale mi okuduğunuz için teşekkür ederim

675C5FC7-63BD-4DED-8E7E-9D20E324C2F5.jpeg

0DA81B0C-155A-41F2-B46C-B5E9F87E8371.jpeg

D85E9B1C-C57F-4AFB-A908-133358C00445.jpeg

CAFF1C1E-A1EE-4E9F-B6FF-6B61E5709C6E.jpeg

6214892D-69BD-47D7-9F8F-ADA208917D52.jpeg

Sort:  

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub75

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57379.94
ETH 2522.43
USDT 1.00
SBD 2.32