Eğirdir Gezisi

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi . Nasılsınız? İyimisiniz? Umarım iyisinizdir.

Bu hafta sana haftası olduğundan dolayı çok yoğun bir şekilde geçti arkadaşlarla sınavlara çalışa çalışa bir hal olduk. Sınavların bitmesine yakın ben muğla'ya geldim iki tane sınavdan kaldığım için tekrardan dönmek zorunda kaldım yani bütlere kalmıştım. Ayın 22'sinde ve 23'ünde sınavlarım vardı.
Bir yandan sınavları çalışırken arkadaşlarım kafamızın dağılması için gezmemizi teklif etti.
Ben de onları kırmak istemedim birlikte toplanıp Isparta'nın Eğirdir gölü'ne gitmeye karar verdik.

Isparta'nın Eğirdir gölü gerçekten muhteşem manzarası ve suyun berraklığıyla inanılmaz bir görüntüsü var.

Fotoğrafları şöyle bırakıyorum incelemeniz için
IMG_20220621_182647.jpg

IMG_20220621_154107.jpg

IMG_20220621_154054.jpg

IMG_20220621_154052.jpg

Sabah erkenden arkadaşım beni aradı ve iyidir gölü'nü gitmemiz için benim de gelmemi rica etti ben de arkadaşımı kırmadım ve teklifini kabul ettim davete icabet etmek gerekir. Biz Burdur Ağlasun ilçesinde kaldığımız için arabaya atlayıp önce ısparta'ya ardından iyidir'e doğru yol aldık.
Arkadaşımın arabasında ses sistemi olduğu için yolda giderken istediğimiz müzikleri açıp eğlenerek gittik ve çok güzel zaman geçirdik.

İyidir gönlün vardıktan sonra arabadan inip iskeleye doğru ilerledik ve fotoğraf çekilmeye başladık hatıra anı olması açısından birden fazla fotoğraf çekildik ve daha sonra eğirdir'de bulunan adayı ziyaret etmek için tekrardan arabaya atladık ve arabayla biraz dolaştıktan sonra orada da güzel fotoğraflar çekindik.

Tabii o kadar koşturmaca arasında karnımız da acıktı arkadaşlarımızla tekrardan arabaya atlayıp güzel bir piknik yeri bulup semaver çayı yapıp arkadaşlarımın evden hazırlayıp getirdiği yemekleri afiyetle yedik daha sonra da çayla çekirdek çitleyerek zamanımızı geçirdik.

Makalemi okuduğunuz için teşekkür ederim Herkese iyi günler dilerim.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57339.41
ETH 2522.28
USDT 1.00
SBD 2.31