KAHVE KEYFİ

in Steemit Türkiye2 years ago

Screenshot_20220303-233155_Trendyol.jpg

Merhaba steemit türkiye topluluğu iki üç gündür paylaşım yapamıyorum direksiyon dersim olduğu için baya yoğunum annemle hergün direksiyon dersi almaya gidiyoruz. Direksiyon dersinin olduğu yerde de eski komşularımız var onların yanına gidiyoruz. Hem birbirimizi görmüş oluyoruz hem kahve içmiş hemde sohbet etmiş oluyoruz. Gaziantepte yine yoğun kar ve yağmur yağıyor. Araba sürerken oldukça zorlanıyorum ama biran önce ehliyet belgemi almak istiyorum. İnşallah direksiyon sınavımı da geçer belğemi alırım. Sizleri seviyorum kış günlerinde kendimize iyi bakalım lütfen sağlıkla kalın hoşçakalın.🎀

Sort:  

İnşallah ehliyet sınavını geçtim dediğiniz paylaşımınızı göreceğiz 🙏 Siz sınava sakin bir şekilde heyecan yapmadan girin gerisi gelecektir😊

 2 years ago 

Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler umarım kazanırım 🤍

 2 years ago 

Sunum harika, afiyet olsun 🤚🏾

 2 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 2 years ago 

Çok güzel sunum 😁su arkadaki tepsi tutan kızın linki var mı 🤣🤣

 2 years ago 

Yaa çok teşekkürler🥰 internetten almadım Gaziantep tutku homedan almıştım

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60514.84
ETH 2575.57
USDT 1.00
SBD 2.56