Yeni Trend

in Steemit Türkiye3 years ago

İyi akşam herkese,umarım hepiniz iyisinizdir. Çok paylaşımım olmadı ama şimdiye kadar olanlardan anlamışsınızdır ki hafta sonuna geri sayım yapmak en büyük hobilerimdendir 😅 Bu zamanı da kendime ayırıp dizi izleme fırsatı yarattım.

Koreli yapımcıların imzasını taşıyan internet dizileri son zamanlarda fazlasıyla ses getiriyor ,bilenleriniz vardır . Ben de en yeni trend olan Hellbound’u izlemeye başladım geçen gün . Squid game 'den sonra birçok kişinin merakla beklediği bir yapım olduğunu okudum birkaç yerde . Dizinin ilk 20 dakikası lütfen konusu anladığım gibi olmasın demekle geçti doğrusu fakat devam etmeden de duramadım. Hani anlamsız bir merak ve heyecan sarar ya bazı dizilerde bana tam olarak o anı yaşattı işte .henüz 5. Bölümdeyim ama bakalım nasıl sonlanacak . İzleyen var mı,siz neler düşünüyorsunuz paylaşirsanız sevinirim ☺️
IMG_20211209_212036.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62516.71
ETH 2436.18
USDT 1.00
SBD 2.65